The Balm Put A Lid On It Eyeshadow Primer

June 21, 2017

Am inceput acest blog in ianuarie 2011, manata de pasiunea pentru machiaj, iar cele care ma cunoasteti mai bine, stiti asta. Odata cu trecerea timpului, am renuntat la dorinta de a continua pe acest drum si am ajuns sa ma machiez tot mai putin, lucru datorat, in mare parte, frustrarilor adunate in zilele in care machiajul era, dupa 2 ore, deja stricat. Va spun sincer, m-am saturat sa nu ma pot machia pentru evenimente sau pur si simplu de placere, asa ca am decis sa achizitionez un primer pentru pleoape. Singurul care a reusit sa ma convinga din recenziile de pe internet a fost Put A Lid On It de la The Balm, un brand pe care il cunosc foarte bine deja si care nu m-a dezamagit pana in prezent. Am folosit produsul acesta zilnic de cand l-am cumparat, l-am supus la multe teste, l-am folosit cu diverse farduri, atat cremoase, cat si clasice si astazi va prezint parerea mea despre el. Produsul de azi nu promite ca machiajul ochilor va iesi perfect, ca in cele mai frumoase clipuri de pe YouTube, dar promite sa il pastreze intact pana la demachiere...sau daca nu promite, mie cu siguranta mi-a dovedit-o.
Acesta vine ambalat intr-un tub foarte simpatic, iar modul de dozare il puteti vedea in poza. De fiecare data am reusit sa dozez cantitatea dorita de produs, pe care l-am aplicat direct din tub pe pleoapa. Vorbind de cantitate, de fiecare data aplic foarte putin produs pe pleoape si il intind bine pana cand simt ca s-a asezat. Imi place ca nu este un primer lipicios si ajuta la blenduirea fardurilor, insa eu m-am obisnuit sa aplic un strat de fard deschis la culoare peste primer ca sa accentuez culoarea fardurilor. Nu am remarcat ca acest primer sa faca fardurile mai intense, insa nici nu ma asteptam. Nu in sensul ca sunt nemultumita, dar scopul era sa am un produs pe care sa ma pot baza pana seara la demachiere.
Eu am pleoape foarte uleioase si nu exagerez deloc. La o ora si jumatate dupa ce ma machiez, maxim, fardurile incep sa se adune in pliuri si atunci, ani de zile m-am intrebat, care mai e rostul? Ce rost are sa pierd o ora in orglinda cand oricum machiajul va arata urat la o ora dupa? Va spun sincer ca nu mai am grija asta de cand folosesc acest produs si, fara exagerare si cat mai sincer va spun, machiajul meu e intact pana la demachiere care e, de cele mai multe ori, dupa 12-13 ore de la momentul in care m-am machiat. Sunt socata si fericita in acelasi timp, ca am gasit un produs atat de bun si nu vreau sa il dau pe nimic. Consider ca am gasit produsul ideal pentru nevoile mele si atat. Consistenta lui este una lejera, undeva intre lotiune si gel si are o culoare usor galbuie, insa odata aplicat pe piele, nu se vede nimic. Am facut si o poza la lista de ingrediente si imi place ca au trecut lista pe tub, pentru ca astfel am putut sa o inspectez si sa imi dau seama de ce contine produsul. Imi place mult si vi-l recomand, iar daca va tenteaza il gasiti in Marionnaud la pretul de 77 lei.
Voi l-ati incercat? Va tenteaza?

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.