Doua noutati Sabon

June 15, 2017

Sabon e un brand pe care abia acum incep sa il descopar, dupa ce luni de zile am trecut prin fata magazinului lor si nu m-am simtit tentata sa intru. Am mentionat intr-o postare anterioara (aici) ca am achizitionat primul produs de la ei, si anume un unt de corp cu mango. Produsul acesta a fost cel care m-a determinat sa profit de reducerile de 40% care au avut loc zilele trecute si am bifat de pe lista de dorinte inca doua produse: un ulei de dus si un balsam de buze.

Trebuie sa marturisesc ca ma bucur ce descopar la Sabon. Produse minunate, cu texturi cremoase, hidratante si incredibil de placut parfumate. Pentru mine e o placere sa folosesc produse care au toate aceste atributuri, plus o calitate excelenta si ingrediente naturale. Cred ca v-ati dat deja seama ca m-am indragostit de cateva din produsele lor si probabil ca o sa vorbesc despre ele destul de mult de acum inainte.
Cel mai mult am asteptat sa incerc uleiul de dus. Am ales varianta cu Patchouli, Lavanda si Vanilie si, dupa prima utilizare, ma pot declara multumita atat de aroma, cat si de textura si performanta. Aroma e una diferita pentru mine si, cred, singura cu adevarat placuta in contextul in care contine si lavanda. Nu m-am omorat niciodata dupa mirosul de lavanda, eu sunt mai sensibila din fire si chiar ma bucur ca il tolerez in acest produs. Mi-a placut cum a curatat pielea corpului acest produs si, dupa dus, mi-am simtit pielea extrem de fina, lucru nemaintalnit cu nici un alt produs de dus, nici macar cu preferatul meu Dove.
Balsamul de buze m-a tentat prin faptul ca are o aroma de cocos si vanilie, insa am constatat cu tristete ca nu e nici foarte hidratant si ca nu contine de fapt nici ulei sau unt de cocos, nici vanilie. Si gustul lui mi se pare putin inecacios si inca incerc sa ma obisnuiesc sa il folosesc. Sper ca in timp sa ajunga sa imi placa si acesta.

Acestea sunt noutatile Sabon pe care le voi testa in perioada urmatoare.
Voi ati folosit produsele lor? Aveti recomandari?

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.