Golden Rose Velvet Matte No. 12

June 04, 2017

A trecut multa vreme de cand am folosit ultima data un ruj Golden Rose, mai exact doi ani si am vorbit aici despre prima mea experienta cu ei. Dintr-un oarecare motiv, nu am fost niciodata o fana a produselor lor, nici nu m-a prea tentat sa incerc altele. Asta s-a schimbat cand am vazut gama lor de rujuri mate, Velvet Matte si cand am citit primele review-uri despre ele. Trebuie sa recunosc ca gama asta Velvet Matte nu doar ca are culori frumoase, dar mi se pare, calitativ, foarte buna si comparabila cu alte branduri. Am swatchuit la stand mai multe culori si am ales numerele 12 si 16. 
Inca de cand am vazut swatch-uri pe internet, culoarea 12 mi-a ramas intiparita in minte. Multi spun ca e un dupe dupa MAC Mehr si poate ca asta m-a si determinat sa vreau sa o am. Inca de cand mi-am cumparat MAC Cosmo am stiut clar ca vreau si Mehr, l-am swatchuit in magazin si am simtit ca trebuie sa fie al meu. Uitandu-ma putin in urma, nu as zice ca Golden Rose Velvet Matte Nr. 12 e dupe dupa MAC Mehr, dar e o culoarea foarte asemanatoare si, detinand acum Golden Rose, nu ma mai prea tenteaza sa iau MAC Mehr din simplul motiv ca mie personal mi se pare o risipa sa am doua rujuri atat de asemanatoare. Asa ca, pentru moment, nu ma mai tenteaza MAC.
Culoarea e un roz inchis, usor rosiatic si imi aminteste foarte tare de Maybelline Hollywood Red pe care l-am purtat obsesiv cu ani in urma. Pentru mine, rujul rosu e apogeul, port rosu cand am o ocazie cu adevarat speciala sau cand ma simt foarte bine (as in, am o zi buna) si Velvet Matte Nr. 12 mi se pare alternativa perfecta la rujul rosu. Ori e rosu, ori e Velvet Matte 12 si atunci cand vreau sa am un machiaj impecabil stiu deja ce culoare sa aleg, pentru ca Velvet Matte 12 scoate orice ten in evidenta.
Textura e cremoasa, insa nu atat de cremoasa precum a rujului MAC Cosmo. E genul de cremos care se intinde opac dintr-un singur strat, intr-un mod lejer si care are, in final, un finish semi-mat. Cu siguranta nu e un ruj complet mat, dar, prin textura lui, se apropie destul de mult de unul. Inca un lucru demn de mentionat e faptul ca nu usuca buzele insa, daca aveti buzele uscate, trebuie sa le hidratati si sa le exfoliati corespunzator pentru ca se va "lipi" de acele portiuni. Overall, la capitolul textura, e un produs usor de aplicat si de purtat, care nu da prea multe batai de cap.
Rezistenta lui pe buze e una foarte buna si asta e un capitol la care Golden Rose chiar m-a impresionat. Produsul rezista decent pe buze 1-2 ore, pana la 3, insa daca mananc sau beau se va lua pe cana. Nimic neobisnuit pana acum, dar buzele raman colorate, chiar si dupa asta, ore in sir si de multe ori seara cand ies de la lucru inca mai am ruj pe buze. Cred ca asta face diferenta intre un ruj bun si unul prost. Produsul costa undeva la 20 lei, nu mai stiu exact cu cat l-am cumparat, dar se invarte in jurul acestei sume. Au o multime de nuante la stand din care puteti alege, asa ca daca v-am tentat, nu cred ca veti fi dezamagite.

Voi ati incercat rujurile Golden Rose? Care v-au placut si care nu?

You Might Also Like

1 comments

  1. Stiu ce sa-mi iau cand ajung in Romania.. :))
    Iti sta superb, sa-l porti la maxim! Pupici :*

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.