Produse hidratante pentru par uscat si deteriorat

November 25, 2013


Inca o experienta fatala cu un salon, inca o data fug de ele si iau decizia ca mai bine ma vopsesc eu. Parca nu e scris sa devin blonda odata si dupa ultima vopsire culoarea parului parca e aceeasi ca inainte, ba mai rau, parul e nuantat si cu dungi ... De acum inainte, iau problema in mainile mele si daca iese prost, macar nu pleaca nimeni acasa cu banii mei. 
Dupa decizia asta, mi-am luat doua cutii de vopsea Wella Ilumina nr. 10/69 si am planificat cand se va realiza treaba. Tineti-mi pumnii, ca de ies iar in 10 culori ... repet operatiunea si tot nu ma las! :)) Va arat rezultatul cat de repede, ca doar stiti cat imi place sa impartasesc experimentele mele.

Pana atunci, va povestesc despre niste produse care mi-au mai domolit coama razleata si distrusa de atatea decolorari/decapaje etc. Este vorba despre produsele Milkshake, destul de laudate in afara, in special unul din ele despre care voi scrie in randurile ce urmeaza. 
Setul e format din trei produse, sampon, masca si balsam leave-in si folosite impreuna promit un par mai matasos, mai stralucitor, mai hidratat. Toate trei impreuna au costat 170 lei.

In conditii normale, un sampon si o masca nu m-ar tine mai mult de o luna. Aceste produse le am de doua luni si apreciez ca mai am un sfert din ele sau poate mai mult. Avand in vedere ca la fiecare spalare folosesc inca un sampon pe langa cel de la Milkshake, acesta ar trebui sa imi mai ajunga ceva vreme, iar in privinta mastii, de multe ori imi simt parul suficient de descurcat dupa ce aplic balsamul (Garnier cu avocado si unt de shea), astfel ca nu aplic o cantitate mare de masca pentru a nu-l ingreuna. Nu e nevoie de o cantitate mare de produs la o spalare si efectele sunt foarte faine.
Balsamul leave-in este, totusi, produsul pe care il iubesc cel mai mult, poate si datorita faptului ca vine la final si da o nota in plus de hidratare si parfumare. Nu stiu cum s-ar comporta daca nu as mai folosi samponul si masca de la ei, insa acest produs lasa parul asa moale, descurcat, parfumat...recunosc ca il mai aplic si asa peste zi, pentru doza aia de moliciune si de stralucire pe care o ofera. Are proteine din lapte, deci e cu adevarat o comoara pentru parul deteriorat ca al meu.
De doua luni de cand le folosesc am observat in mod clar faptul ca parul e mult mai matasos si are o stralucire minunata. Intr-adevar mi-l simt mai hidratat si inca un avantaj e ca miroase si delicios, am ajuns sa imi iubesc parul dupa ce am trecut prin atatea peripetii cu el.  
Poza nu e modificata.
Cu toate acestea, as mai adauga ca produsele de mai sus nu sunt suficiente pentru a repara un par complet deteriorat. Despre asta si cum am facut eu pentru a-l salva, intr-o postare viitoare, pentru ca am cateva chestii interesante sa va spun.
In consecinta, produsele pe care vi le-am prezentat azi sunt niste produse care ajuta parul deteriorat sa obtina un aspect mai aranjat, placut, il fac mai matasos si il fac sa para sanatos. Cu toate acestea, nu le voi recumpara, in primul rand pentru ca sunt tentata sa incerc produse si de la alte branduri, dar si pentru ca sunt mult prea scumpe pentru o utilizare continua. Sunt sigura ca, dupa mult studiu online si putin noroc, voi mai gasi produse care sa aiba aceleasi efecte, dar sa fie mai accesibile ca si pret.

Astept si parerile voastre in sectiunea comentarii si sugestiile voastre pentru un par frumos :*

O zi frumoasa ca voi :)

You Might Also Like

21 comments

  1. parul tau arata bine acum:) imi pare rau pentru experientele neplacute de pana acum.... eu nu ma vopsesc,dar fiind destul de ondulat e mereu ars,uscat si inspicat, deci... intr-un fel te inteleg
    :)
    te pup

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    ReplyDelete
  2. eu mi-am reparat parul cu ulei de cocos inainte de spalare!

    ReplyDelete
  3. eu cred ca produsele nu pot repara in totalitate un par deteriorat si de cele mai multe ori unica solutie ramane tot foarfeca

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Arata foarte bine parul tau :) Imi place nuanta care o ai acum. Sper sa ajungi la nuanta dorita cat mai repede :)

    ReplyDelete
  5. Super! Si eu am nevoie de un balsam bun :(

    ReplyDelete
  6. Multumesc pentru compliment si pentru vizita :* si al meu e ondulat de la mama natura :)

    ReplyDelete
  7. Hey Coco, voi face o postare curand despre subiectul asta :D

    ReplyDelete
  8. Sau nu...:D o sa va spun curand :*

    ReplyDelete
  9. Incearca Garnier cu avocado si unt de shea, e tare bun :D

    ReplyDelete
  10. Hey stiu ca e cam veche postarea, dar daca ai putea sa imi spui te rog de unde ai cumparat produsele?

    ReplyDelete
  11. BunăAna, aceste produse se găsesc în saloane sau pe internet

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Salut! Imi poti spune, te rog, site-ul de uns pot comanda, am căutat dar nu am găsit. As prefera pe internet, decât la salon

    ReplyDelete
  15. Bună
    Caut și eu și nu găsesc
    Poate ne ajuta cineva
    Mulțumesc

    ReplyDelete
  16. Eu am luat din salon, nu știu dacă pe internet sunt site-uri care comercializează. Eventual poți sa cauți

    ReplyDelete
  17. Din păcate nu știu, eu am luat din salon

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.