Review: Moroccanoil, impresii de inceput

April 11, 2014

Asa cum va povesteam mai demult, mi-am dorit foarte mult faimosul ulei de par Moroccanoil. Ca sa fiu sincera, inca de la aparitia lui m-am informat temeinic pe internet asupra efectelor lui. Eram absolut convinsa ca este un ulei minune care o sa-mi faca parul sa arate sanatos si sa fie asa cum imi doream. Si am tanjit la el cam doi ani...am folosit intre timp diverse produse, in speranta ca unul ma va multumi pe deplin. Atunci cand imi fugea gandul la Moroccanoil, incercam sa ma conving singura ca nu are sens sa dau asa multi bani pe un ulei de par...si alegeam sa fac altceva cu ei. Ei bine, acum il am si l-am testat suficient incat sa va impartasesc opinia mea in ceea ce-l priveste.
Pentru inceput, sa va spun cate lucruri despre brandul Moroccanoil. Produsele marca Moroccanoil sunt inovative, facand parte dintr-o gama de inalta calitate de produse de par. Acestea au primit numeroase premii, Moroccanoil fiind un brand care si-a construit reputatia prin binecunoscutul word of mouth, de la saloane la spa-uri si mai apoi la editoriale. Povestea Moroccanoil a inceput cu un produs care a revolutionat intreaga industrie de ingrijire a parului, uleiul tratament Moroccanoil original. Astfel, Moroccanoil a devenit o senzatie in industria de ingrijire a parului, fiind un brand "imbratisat" de marii stilisti, de celebritati si de femei din toata lumea. 
Dupa atatea cuvinte de lauda, nici nu e de mirare ca este un produs atat de dorit. Ca o mica recapitulare, parul meu este degradat de la atatea proceduri chimice, tern si se rupe usor. Ce face Moroccanoil in acest caz, asadar?  
Primul lucru pe care l-am observat, dar chiar primul, este mirosul lui. Parfumul uleiului este unul placut, insa destul de discret. Nu as sti exact cu ce sa il aseman, nu imi este cunoscut, dar pot sa va spun ca ramane cateva ore bune in par. Miroase frumos, dar nu as spune ca este preferatul meu in materie de parfum.
Ceea ce mi-am dorit cu ardoare de la acest ulei sunt doua lucruri: luciu sanatos si par matasos. Aici, lucrurile stau in felul urmator: Moroccanoil i-a oferit parului meu un luciu de par sanatos, acel luciu pe care firul de par l-a pierdut de multa vreme. In al doilea rand, parul devine intr-adevar mai matasos, dar in timp ce majoritatea review-urilor spun ca trebuie folosita o cantitate mica de ulei, eu as spune ca parul meu nu este de acord cu asta. Pentru a obtine efectul de par matasos, eu trebuie sa folosesc cam doua-trei boabe de mazare si sa insist asupra varfurilor care-s dezastru. Eu personal il aplic in doua faze: o data pe parul umed si apoi pe parul uscat si doar asa ma pot bucura de efectele lui. 
Acum, bineinteles, Moroccanoil este un ulei care contine ulei de argan, desi in cantitati mici. In compozitia lui predomina siliconii, care si ofera efectele mentionate de mine mai sus. Nici nu stiu de cand nu am mai avut asa luciu la par si de cand nu mi l-am simtit moale....Cu siguranta parul este mai elastic, mai "jucaus" daca vreti sa o spun asa. Uleiul nu ia din volumul parului, insa ajuta mult la netezirea firelor rebele. Eu o stiu mai bine, ca am zeci de "antene" care trebuie domolite. Produsul intra repede in par si nu il ingreuneaza, insa sunt convinsa ca siliconii din lista nu vor contribui cu nimic la sanatatea firului de par.  
Moroccanoil este un ulei folosit pana si de marile vedete. Fiind un produs cunoscut la nivel international, bineinteles ca si asteptarile sunt mari. Per total la mine si-a facut treaba, insa sa fiu sincera mizez mult mai mult acum pe sanatatea firului de par decat pe mascarea efectelor negative ale interventiilor pe care mi le-am facut. Totusi, uleiul m-a salvat de multe zile proaste in care parul meu se simtea rau si arata la fel de rau, motiv pentru care sta la loc de cinste pe masuta mea de toaleta. Sunt convinsa ca pe un par sanatos efectele sunt multiplicate si mult mai grozave, parul meu este sigur o cauza pierduta si alta solutie decat sa il cresc nu prea mai am. 
Moroccanoil a fost achizitionat din banii mei, este o investitie de care ma bucur. Fiind un produs pe care mi l-am dorit mult, bineinteles ca am vrut sa va spun si care sunt efectele lui asupra parului foarte degradat. Pozele de mai sus sunt graitoare, se poate observa luciul din par pe care l-a dat uleiul. Moroccanoil se poate gasi pe site-ul prietenilor de la aoro.ro, impreuna cu restul produselor din gama Moroccanoil. Pentru acelea din voi dornice sa il testeze pentru a observa efectele lui pe par, va recomand sincer sa procedati ca mine si sa va luati varianta mica de 25 ml pentru inceput. O sa va ajunga cateva luni bune si asa va puteti da seama daca va place sau nu.

Voi l-ati incercat?
Va tenteaza?
Ce alte uleiuri pentru par ati incercat si v-au placut?


Find me on
Facebook || Twitter || Pinterest  || Tumblr || Instagram

You Might Also Like

9 comments

  1. Foarte interesant review-ul, mi-ar placea sa incerc acest produs :)
    Kisses :*
    Alexandra - http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. foarte tare as vrea sa- l incerc! este pe lista! :)

    ReplyDelete
  3. Eu am primit o mostră de 10 ml de la o doamnă tare deosebită ♥
    Îmi place foarte mult şi-l folosesc de la sfârşitul lui decembrie, dar nu foarte des, ci doar atunci când mă vopsesc (pun o picătură în compoziţia finală, ajută foarte mult), iar la câteva zile îl mai răsfăţ cu câte o bobiţă, aplicat doar pe lungimea părului.
    Cu siguranţă mi-l voi lua imediat ce-l termin ♥

    ReplyDelete
  4. Si eu mi-am luat de la aoro tot cantitatea de 25 ml si sincera sa fiu mi se pare suficient (eu am parul de lungime medie).

    ReplyDelete
  5. Si eu am tot de la aoro varianta de 25 ml si mi s epare suficient (eu am parul de lungime medie)

    ReplyDelete
  6. Ma bucur! :* E un produs bun, cu siguranta se vede diferenta intre zilele cand e aplicat si zilele in care nu e

    ReplyDelete
  7. Total de acord! Mai mult decat suficient. Ajunge cateva luni bune

    ReplyDelete
  8. hmmm, parul tau pare hranit in profunzime <3
    ma voi documenta mai bn despre el si ,daca mi se pare eficient, il achizitionez si eu! <3

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.