Review: Maybelline SuperStay Better Skin Foundation

April 05, 2014

Ta-daaaa! 
Azi va povestesc despre noul fond de ten de la Maybelline, un produs surprinzator de bun si credeti-ma ca aceasta lauda este bine sustinuta de dovezi. Clare! :)) Va spuneam in cateva postari ca am un ten foarte incapatanat si greu de multumit. E foarte dificil sa gasesc produse care sa mi se potriveasca, de la creme si serumuri, pana la geluri de curatare si produse de machiaj. Am un ten care se irita usor din orice, cu pori dilatati, puncte negre si cosuri frecvente. Rosii si enervante. Multa vreme foloseam pentru ele "arma mea secreta", binecunoscutul Brevoxyl, care din pacate isi facea efectul in ultimele luni tot mai greu. De ce va povestesc despre cosuri si alte probleme? Pentru ca atunci cand vine vorba de fond de ten, lucrurile se complica, pot aparea alte probleme si daca stam sa ne gandim noi, cele care avem probleme cu tenul, nu putem iesi din casa chiar oricum....asa ca un fond de ten bun e absolut necesar!
 Better Skin de la Maybelline l-am cumparat acum cateva saptamani, dupa ce am citit multe reviews pe internet. Toate il ridicau in slavi si...ei bine, era si la reducere :) asa ca l-am cumparat si l-am aplicat, timida, pe ten asteptand sa vad imbunatatiri sau un nou dezastru.
 Am ales nuanta 020 Cameo, o nuanta care mie personal mi se potriveste. Fiind foarte palida la ten, am avut nevoie de o nuanta care sa ma scoata din impas, sa imi dea putina culoare, dar sa nu fie sesizabila. La acest capitol, trebuie sa mentionez ca Better Skin sta foarte bine. Odata aplicat pe ten, se imbina perfect cu nuanta naturala a acestuia si nu se observa ca port fond de ten. Cred ca asta e un aspect deosebit de important si ma bucur ca nu am probleme aici. Totodata, nuanta aleasa de mine este una calda, nu ma face si mai palida, asta datorita subtonului.
 Better Skin vine, bineinteles, intr-o sticluta cu pompita. Imi place deosebit de mult acest mod de ambalare a produsului, este igienic si ajuta mult in procesul de utilizare a produsului. Se poate doza exact cantitatea de care aveti nevoie, nu iese nici prea mult produs, nici prea putin. Totul sta in cat de tare apasati pompita si voila!
 Puteti observa ca Better Skin promite sa va faca tenul sa arate mai bine in trei saptamani. Da, reuseste asta! Ce a insemnat pentru mine mai exact? Mi s-au redus considerabil cosurile care mi-au aparut pe ten, iar daca au aparut au fost doar mici puncte usor rosiatice care odata acoperite cu Better Skin, au disparut in maxim 24 de ore sau au fost 90% ameliorate. Cred ca ingredientele din Better Skin au fost alese in asa fel incat sa lupte cu problemele tenului si asta ma bucura extrem de mult.
 Finish-ul este unu semi-mat, acoperirea este una mica spre medie, dar buildable. Nu simt ca ar fi un fond de ten foarte hidratant, dar nici nu as spune ca usuca tenul. Il vad perfect pentru zilele de vara, desi multe au fost persoanele care sustineau ca le-au ajutat mult pe timpul iernii.
Better Skin de la Maybelline este cu siguranta fondul meu de ten preferat. Il folosesc zilnic, mi se pare ca este ca un tratament pentru ten! Din pacate nu am poze cu tenul meu inainte si dupa, nu cred ca vreodata as putea face poze cu tenul meu nemachiat, asa ca va trebui sa ma credeti pe cuvant! :) Astept sa imi spuneti daca l-ati incercat sau daca va tenteaza sa il incercati! Eu una vi-l recomand daca nu aveti probleme majore cu tenul, chiar o sa va ajute.

Weekend placut!


Find me on
Facebook || Twitter || Pinterest  || Tumblr || Instagram

You Might Also Like

8 comments

  1. Daaa! I like it!:)
    I-am facut si eu un review si este unu din fondurile de ten preferate. Sunt de acord cu tot ce ai zis<3.
    Pup:*

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ce bine suna,as vrea sa incerc.pupp

    ReplyDelete
  4. Eu il am, l-am folosit deja de multe ori si mi se pare ok, dar nu-s vrajita de el, am altele care par sa se pastreze mai frumos pe timpul zilei si-mi vine sa intind mana mai rar dupa el.
    Oricum, imi place mult sa citesc un review entuziast, stiu cat e de greu sa gasesti un fond de ten care sa te incante!

    ReplyDelete
  5. asa este! este fooarte bun..si mie imi place la nebunie! :)

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.