Favoritele lunii mai

June 02, 2017

Iata ca a mai trecut o luna si a venit momentul pentru favoritele lunii. Nu mi-a fost deloc greu sa aleg produsele favorite din aceasta luna, cum mi-a fost in alte luni si va sfatuiesc sa va luati o cana de cafea sau un pahar de limonada pentru ca postarea de azi nu doar ca e foarte colorata si vesela, dar e si destul de lunga.

Dove Original Moisturizing Cream Anti-Perspirant

Deja stiti ca sunt mare fana a produselor Dove de ingrijire a corpului si ati vazut ca am tot experimentat cu antiperspirantele lor in ultima vreme. Acesta e preferatul momentului pentru ca miroase incantator (e genul de miros specific produselor Dove, imi aminteste de o crema de fata) si e foarte delicat cu pielea. L-am folosit indeosebi dupa epilarea cu epilator care imi lasa pielea foarte iritata si am remarcat ca nu mi-a agravat iritatia, ci pielea s-a calmat destul de repede. Imi place tare mult varianta aceasta, mi se pare intr-adevar un produs hidratant si calmant si cu siguranta o sa il recumpar dupa ce il termin.

Lavera sampon pentru stralucire si rezistenta

Si sampoanele Lavera mi-au devenit prietene bune in ultimul timp, iar despre primul din ele v-am vorbit aici.  Cum nu am mai gasit varianta aceea, am luat-o pe aceasta roz in lipsa de alternative. Imi place mult produsul acesta, in special pentru ca miroase a guma de mestecat. Mirosul nu persista dupa dus, bineinteles, dar e o placere sa folosesc samponul sub dus. Pe langa acest lucru, produsul face o spuma delicata si curata parul eficient, fara sa il usuce sau sa il incurce. Daca nu ati incercat pana acum sampoanele Lavera, poate v-am tentat sa o faceti. Mie, personal, mi se par cele mai bune incercate pana acum.

Dove Purely Pampering Nutrium Moisture Coconut Milk with Jasmine Petals

Crema de dus Dove cu aroma de lapte de cocos si petale de iasomie e unul din sortimentele mele favorite din gama lor de produse pentru dus. De multe luni incoace, nu imi lipsesc cremele lor de dus din baie, pur si simplu nu ma pot lipsi de ele. In plus, daca folositi lama pentru a va epila, acest produs o sa va ajute mult, pentru ca e excelent si in acest scop. Spuma acestui produs e atat de fina si cremoasa, incat am impresia ca ma spal sub dus cu o lotiune de corp extra hidratanta.

La Roche Posay Anthelios XL Dry-Touch Gel Cream

Produsul acesta este favoritul meu in materie de creme cu SPF 50, cel putin pentru anotimpul cald. Produsul are o textura lejera si se intinde usor pe piele, insa recomand sa hidratati tenul inainte de aplicarea lui, fie cu un ser, fie cu un ulei uscat cu absorbtie rapida. Imi place mult acest produs si l-am folosit zilnic de cand il am pentru ca imi mentine tenul mat mai mult timp, fara insa sa simt ca imi usuca pielea. Atunci cand folosesc un produs cu factor de protectie mare si aplicarea lui pe ten, respectiv modul lui de a se comporta pe ten peste zi, sunt atat de lejere si fara griji, atunci stiu ca am gasit un produs bun.

The Ordinary Advanced Retinoid 2%

Nu am crezut ca o sa imi placa acest produs atat de mult, insa iata ca s-a intamplat. Motivul pentru care am vrut sa incerc un ser cu retinoid este faptul ca am vrut ceva care sa ma ajute si cu cosurile si cu porii infundati, dar sa aiba si un efect anti-age. Produsul are o textura lejera, ca de lotiune, si se absoarbe rapid in piele, iar a doua zi tenul nu doar ca e mai luminos, dar e si mai curat. 

Missha Perfect Cover BB Cream No. 21

Ma mir ca nu i-am facut acestui produs un review, la cat de mult imi place, iar acum parca-mi pare rau ca e pe terminate. Am produsul asta de multa vreme si nu l-am folosit chiar exclusiv doar pe el in tot acest timp, ci l-am mai alternat cu alte produse sau chiar l-am combinat cu altele. Am apelat la el indeosebi in zilele in care tenul meu a aratat mai rau si in zilele in care l-am simtit uscat sau pur si simplu am vrut sa folosesc un produs care sa ma scape de grija de a-mi verifica tenul la fiecare 20 minute in oglinda. E genul de produs caruia nu ii pot gasi nici un cusur si, de multe ori, m-am simtit vinovata ca mi-am cumparat alte produse, in loc sa-l cumpar pe acesta in varianta full-size, din moment ce e produsul perfect pentru mine. Cu siguranta o sa-l recumpar, nu exclud varianta asta sub nici o forma.

Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Brightener

De regula nu imi place sa includ un produs in favoritele lunii atat de repede, mai ales ca pe acesta il am doar de cateva saptamani, dar nici nu cred ca imi voi schimba parerea despre el. Acesta e un concealer iluminator, printre singurele care chiar ilumineaza si care reuseste sa imi mascheze cearcanele mov pe care le am de cand ma stiu. Imi place foarte mult culoarea lui care are un subton roz evident si faptul ca se intinde foarte usor pe piele, unde rezista destul de bine pe parcursul zilei. 

MAC Cosmo

MAC Cosmo e primul ruj din viata mea pe care il folosesc aproape zi de zi, primul ruj care mi se pare perfect: culoarea perfecta, consistenta perfecta, imi place tot la rujul asta. Sunt surprinsa de faptul ca, desi il am de ceva vreme, nu m-am plictisit de el asa cum se intampla de obicei. Daca de alte rujuri uit dupa o saptamana, de asta nu doar ca nu am uitat, dar am abuzat. 

Golden Rose Velvet Matte No. 12

Un alt ruj dupa care am intins mana, cand nu am folosit MAC Cosmo, este Golden Rose Velvet Matte in nuanta 12. Rujul are o consistenta cremoasa, e opac dintr-un singur strat si culoarea e superba, potrivita pentru un machiaj de zi cu zi, atunci cand ma simt mai indrazneata. M-a surprins placut acest produs si prin faptul ca rezista binisor pe buze, undeva la cateva ore.

Melkior Blush Pretty Pink

Acest blush de la Melkior e favoritul meu in ultima vreme si l-am folosit extrem de des. E un rose gold similar celui de la Sleek, poate nu are irizatii aurii atat de evidente ca Sleek, dar e un produs tare fain. Se blenduieste usor pe ten, rezista intreaga zi si daca nu ati incercat blushurile lor, poate v-am convins sa o faceti.

The Balm Mary-Lou Manizer

Un produs care nu mai are nevoie de alte introduceri este iluminatorul Mary-Lou Manizer, pe care l-am folosit cand si cand de cand il am, insa in ultimele saptamani chiar m-am reindragostit de el. De regula, il aplic in strat subtire  si il blenduiesc cu o pensula de pudra, pana cand efectul este cel pe care mi-l doresc, subtil, insa cat de cat evident. Cred ca asta e cheia succesului atunci cand vine vorba de iluminatoare, cel putin la mine asta se aplica.

Care au fost favoritele voastre in luna mai?

You Might Also Like

2 comments

  1. Ce articol fain! Din favoritele tale am incercat anticearcanul si iluminatorul, ambele imi plac si mie foarte mult. Blush-ul de la Melkior ma tenteaza si crema cu spf LRP pentru ca in prezent o folosesc pe cea de la Ivatherm si-mi luceste rau de tot tenul. In unele zile ma deranjeaza, in unele nu, dar pentru siguranta as vrea si o crema matifianta. BB Cream-ul de la Missha l-am comandat si eu zilele trecute de pe Aoro, tot in varianta mini, sunt tare curioasa sa-l incerc! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult! Sper sa iti placa Missha, de fapt nici nu ma indoiesc. Si eu probabil iau iar varianta mini, mi se pare practica si safe, oricum pe mine tubul asta mic de 20 ml ma tine de ceva vreme pentru ca nu il folosesc constant. Sa stii ca am vrut sa iau crema cu SPF de la Ivatherm si am stat in dubii, acum ma bucur ca nu am facut-o. Te pup!

      Delete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.