Schmidt's deodorant natural

October 21, 2017

De ani de zile sunt constienta de faptul ca toate produsele cosmetice pe care le folosim se absorb in organism si asta se poate dovedi a fi impotriva noastra la un moment dat. Aceasta e, totusi, o discutie pe care nu vreau sa o incep acum, asa ca astazi ma rezum la a va povesti despre un deodorant natural care merita mentionat pe blogul meu. Sunt vreo 2 ani si ceva de cand am inceput sa experiementez cu deodorantele naturale si mi-au trecut prin mana destul de multe variante care, din pacate, nu s-au dovedit a fi eficiente. Ajunsesem sa cred ca deodorantele naturale se potrivesc doar persoanelor care transpira foarte putin, spre, deloc, sunt astfel de persoane, insa eu fac parte din categoria celor care transpira la efort, la emotii, la nervi, la trecerea de la rece la cald etc. Asa ca pentru mine a fost cu atat mai dificil sa gasesc un deodorant nu doar natural, dar sa fie si eficient si astazi va spun ca am taiat si dorinta asta de pe lista.

O alta problema pe care am remarcat-o este faptul ca, in cazul deodorantelor care se dovedesc a fi eficiente in cazul meu, ele isi pierd eficienta dupa 2, maxim 3 saptamani. Ceea ce m-a determinat sa vreau sa fac o schimbare este faptul ca adunasem deja vreo 10 tuburi de deodorant si efectiv nu mai aveam unde sa le tin. Cand unul din ele atingea termenul de 2 saptamani, trebuia sa il schimb cu altul, asa ca cele aproximativ 10 deodorante din dulapiorul meu erau folosite alternativ, cu pauzele aferente. Nu cred ca subiectul deodorantelor si a transpiratiei excesive e un motiv de jena, tocmai de asta am vrut sa stiti povestea mea, "chinul" meu in a gasi un deodorant bun, mustrarea pe care am simtit-o de fiecare data cand a trebuit sa iau deodorantul cu mine la un eveniment, la o nunta, sa am unul in geanta permanent. Si nu, nu e o problema de sanatate, pur si simplu asa functioneaza organismul meu.

Stiu de multa vreme de deodorantele Schmidt's, insa am fost ezitanta din mai multe motive, unul ar fi pretul maricel, altul faptul ca vazusem produsele lor doar pe iHerb si, in ultimele 7-8 luni, am pus doar 3 comenzi continand un produs, de frica livrarii coletelor la vamala si a taxelor. Insa, de cand fac cumparaturi pe site-ul organik.ro ( unde deja contul meu a fost upgradat datorita fidelizarii ), am descoperit ca exista si deodorantele Schmidt's si unele variante au si review pe site. Am ezitat 2-3 luni in continuare pana cand am decis sa fac pasul si sa plasez comanda. Eu am ales varianta cu Lime si Bergamot care am vazut ca e foarte iubita, desi nu sunt fana a mirosului de lime. Surpriza mea a fost sa constat ca produsul miroase foarte fresh si placut si nu e deloc deranjant pentru un nas sensibil ca al meu.
Pentru cei care nu cunosc brandul, deodorantele Schmidt's sunt potrivite si veganilor, nu sunt testate pe animale, nu contin gluten, aluminiu sau arome artificiale. Lista de ingrediente minimalista s-a dovedit a fi prietenoasa si cu pielea mea sensibila si am putut folosi produsul, fara probleme, inclusiv dupa epilarea cu epilatorul.

Butyrospermum parkii (shea butter), sodium bicarbonate (baking soda), maranta arundinacea (arrowroot) powder, theobroma cacao (cocoa) seed butter, citrus bergamia (bergamot) essential oil, citrus aurantifolia (lime) essential oil, tocopherol (vitamin E sunflower derived).

Nu am crezut niciodata ca un produs care are o lista de ingrediente atat de simpla si naturala o sa ma poata ajuta. Am fost, evident, reticenta, doar mai incercasem deodorante naturale si nici unul nu a fost eficient. Aplicarea produsului se face folosind spatula care vine in borcanas si nu, nu ma deranjeaza deloc faptul ca trebuie sa aplic deodorantul folosind degetele. E intr-adevar un mod de aplicare diferit de ce stiam, dar ma simt mai implicata in procesul de aplicare a deodorantului si asta ma face mai constienta de faptul ca e extrem de important ce deodorant folosesc. Important pentru sanatatea mea, pentru viitorul meu, pentru batranetea mea. Asa ca zi de zi aplic produsul asta dimineata, dupa dus, prima data incalzind o cantitate cam cat o boaba de mazare intre degete si apoi aplicandu-l prin miscari de tapotare in zona axilei. In privinta eficientei lui, sunt extrem, extrem de surprinsa: cam 17-18 ore nu miros deloc, nu miros a nimic. Pot sa merg linistita la lucru, fara sa iau un deodorant cu mine, pot sa am emotii sau nervi, pot sa transpir cand fac exercitii ca tot nu miros a nimic. Sunt atat de multumita de produsul asta, incat cred ca il recumpar pe viata atata vreme cat se dovedeste a fi eficient. E deja o luna de cand il folosesc si inca am acelasi rezultat.

Va sfatuiesc sa aruncati un ochi pe site-ul organik sau pe iHerb, sa va faceti si voi research-ul, sa vedeti daca vi s-ar potrivi un astfel de produs si daca credeti ca da, sa-i dati o sansa. 

You Might Also Like

1 comments

  1. this is really nice to read..informative post is very good to read..thanks a lot! Please coming site tiktok videos

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.