Andalou Naturals 1000 Roses: crema de zi si ulei

December 08, 2017

Nu mai e un secret ca sunt fana a produselor Andalou si am facut acest lucru evident si pe contul meu de Instagram. Primul meu produs Andalou a fost tocmai crema de zi din gama 1000 Roses, o gama destinata tenurilor sensibile cum este si al meu. Crema de zi e impropriu spus, pentru ca produsul nu are factor de protectie solara si eu stiam acest lucru atunci cand am cumparat-o, dar sunt cateva aspecte care m-au determinat sa o aleg in locul cele de noapte. Cautam, de fapt, o crema lejera pentru noapte, dar si una pe care sa o pot folosi ziua, sub protectia solara. La momentul acela produsul asta a intrunit toate aceste cerinte asa ca am cumparat-o si de acolo a inceput un sir de testare si al altor produse Andalou.

Crema are un parfum discret si placut, iar probleme cu ea nu am avut de nici un fel. Ba mai mult, s-a dovedit ca e chiar potrivita tenului meu sensibil si reactiv pentru ca roseata dobandita dupa demachiere dispare rapid cand folosesc acest produs. In privinta nivelului de hidratare mi-a placut si apoi nu mi-a mai placut. Pana sa vina frigul, a fost perfecta, insa dupa ce temperaturile au scazut am cam abandonat-o in favoarea altor produse mai grase. Continui insa sa o folosesc sub SPF ca si hidratant lejer de zi.

Dupa crema de zi a urmat uleiul din aceeasi gama pe care l-am folosit atat pentru ten, cat si pentru par, cu rezultate foarte bune. Uleiul vine in completarea cremei si aduce o hidratare suplimentara, motiv pentru care imi place foarte mult. Nu are textura clasica de ulei, ci e un produs mai lejer ca textura cum e, de exemplu, Midnight Recovery Concentrate de la Kiehls. Se absoarbe rapid in piele si imi lasa pielea frumoasa si hidratata.

Daca ar fi sa compar intre cele doua produse, evident ca uleiul iese castigator pentru ca e mai hidratant decat crema, avand si o textura lejera. Produsele acestea mi-au oferit un glow frumos si un ten "rosy" cum imi place mie sa spun. La scurt timp dupa ce am introdus aceste produse in rutina mea, au inceput si complimentele random cu privire la tenul meu.

Acestea sunt doua produse Andalou care chiar imi plac si pe care le recomand tenurilor normale si mixte, chiar si grase, sensibile si care necesita o hidratare lejera. 

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.