PuroBio pudra matifianta

October 01, 2017

Subiectul pudrelor de fata a fost dintotdeauna unul delicat pentru mine. Am descoperit ca am o alergie, din banuiala mea - la talc, si foarte rar am putut folosi pudrele din comert fara probleme. Cred ca una singura am tolerat-o in urma cu cativa ani, Rimmel Stay Matte. Prin nu stiu ce minune nu am avut probleme cu ea, insa a doua oara cand mi-a cazut in maini, nu mi-a mai placut. Asadar, de ani de zile folosesc fie pudre minerale, fie fonduri de ten minerale, cam orice care are cat mai putine ingrediente si care sa nu aiba talc. Asa am ajuns la pudra de fata PuroBio, pe care am cumparat-o in urma unei comenzi de la inceputul anului de pe site-ul organik.ro. Am folosit-o sporadic la inceput si am revenit la ea in urma cu vreo o luna si jumatate - doua, dupa ce am avut o problema cu tenul care mi-a deschis ochii si am inteles ca trebuie sa fac o schimbare dramatica, atat la rutina de ingrijire cat si la cea de machiaj.
Lista de ingrediente nu contine talc, acesta fiind si motivul pentru care am ales-o, celalalt fiind si pretul: 43 lei pe site-ul organik.ro. De cand am luat eu pudra asta, vad ca au aparut mai multe produse PuroBio pe site, ceea ce ma bucura. Eu am luat nuanta 01, care se potriveste unui ten deschis spre mediu, insa tenurilor cu adevarat deschise nu o sa se potriveasca aceasta culoare. Mie acum imi vine perfect pentru ca sunt putin bronzata pe restul corpului spre deosebire de fata, insa in lunile in care nu am avut bronz a fost mai evident faptul ca nuanta nu imi venea la fix. 
Mie pudra aceasta mi se pare ca aduce mai mult a fond de ten compact mineral si am folosit-o destul de des in scopul acesta. Am renuntat la fond de ten de vreo 2 luni asa ca mi-a prins bine sa folosesc produsul asta care m-a ajutat cu uniformizarea tenului si ascunderea micilor imperfectiuni fara sa imi cauzeze neplaceri. Desi se numeste ''pudra matifianta'', aspectul mat al tenului nu se pastreaza mai mult de 5-6 ore, in cazul meu. Eu am ten mixt si pe tenul meu nici o pudra nu rezista mai mult de atat, asa ca nu e neaparat un aspect care sa ma deranjeze. Ceea ce imi place insa e faptul ca dupa aceste ore tapotez usor tenul cu un servetel si aspectul sau se transforma din usor lucios in revigorat si mat, lucru care imi place la nebunie la pudra asta. E atat de satisfacator sa nu fie nevoie sa reaplic produsul si totul sa se aseze iar la locul lui dupa o simpla tapotare a tenului :)
Dupa cum puteti vedea in poze, odata ce aplic pudra tenul capata un aspect mat insa nu ''flat''. Pudra se simte foarte confortabil pe ten si asta se datoreaza uleiurilor din compozitia sa care nu permit ca pielea sa isi piarda din hidratare pe parcursul zilei. Mie mi se pare ca blureaza cumva imperfectiunile si liniile fine si ilumineaza zonele mai intunecate alte tenului. In zilele in care tenul meu se comporta bine, cum e cazul in pozele de fata, tenul meu arata perfect. De multe ori ma uit in oglinda si ma minunez de cat de frumos se aseaza pudra asta pe ten. Daca sunteti in cautarea unui produs care sa va ajute cu uniformizarea tenului fara sa il incarce si mai ales daca nu tolerati pudrele cu talc, va sfatuiesc sa luati in considerare acest produs. Toate produsele PuroBio le gasiti pe organik.ro. 

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.