MAC Face and Body Foundation

May 06, 2017

Mac Face and Body e unul din produsele la care salivam inca de acum multi ani si pe care doar speram sa am ocazia sa il pot incerca candva. L-am cumparat intr-un moment de impuls, de fapt o zi intreaga m-am tot framantat daca sa merg sa-l cumpar sau nu si intr-un final am cedat. MAC FAB e un produs foarte iubit si pe buna dreptate. Tot ce citisem despre el este adevarat si nu e genul de produs ce dezamageste.

Fiind posesoarea unui ten mixt, am stiut de la bun inceput in ce ma bag si la ce sa ma astept. Cred ca produsul asta e potrivit persoanelor cu ten normal sau uscat, din cauza formulei sale lejere, dar hidratanta, insa am stiut ca il voi face sa functioneze si pe tenul meu. Eu il aplic peste o crema cu SPF, in acest moment am The Body Shop Vitamin E SPF 30, care e putin cam uleioasa pe tenul meu, dar imi place chiar si asa si fondul de ten se intinde foarte usor peste aceasta baza. Nu stiu cum e aplicat peste un primer sau peste o baza diferita, insa il voi incerca si astfel.

Imi place la nebunie ambalajul lui MAC Face and Body, este practic, usor de luat in calatorii la nevoie si ajuta la dozarea cantitatii necesare de produs. Nu am patit niciodata sa scot mai mult produs decat am avut nevoie, am fost intotdeauna atenta la acest lucru. Formula produsului este ca cea a unei lotiuni si din acest motiv produsul trebuie bine agitat inainte de utilizare. Pentru mine, e cumva terapeutic sa agit produsul :P Nu cred ca am mentionat, produsul este si waterproof :D

Textura e usoara, lejera, ca de lotiune cremoasa. Se intinde incredibil de usor si de bine pe ten, fara sa lase vreo linie inestetica. Eu il aplic cu degetele, ar fi o risipa sa aleg o pensula sau buretel pentru ca ar absorbi prea mult produs si nu imi doresc asta. Este primul produs pe care il aplic cu degetele si e o adevarata placere sa fac asta, pentru ca textura e atat de fina si de cremoasa incat aplicarea e super lejera si rapida. Il masez in piele si il intind bine, iar uneori mai revin si cu al doilea strat, daca am nevoie de o acoperire mai mare. Nici in acest caz, MAC FAB nu arata rau pe ten, dimpotriva, cei de la MAC sustin ca produsul suporta reaplicare pana la 6 straturi. Nu cred ca vreodata voi aplica atatea straturi, insa ce cred eu ca voiau sa sublinieze e faptul ca produsul e buildable fara sa arate rau. Acoperirea este mica, iar rezultatul final este unul luminos, de ten sanatos. L-am purtat cu precadere in zilele in care am vrut un look lejer si in care am fost lesinata de oboseala, tocmai pentru ca imi ofera un aspect de ten odihnit. Daca aplic si concealer, chiar nu mai am nevoie de mai mult.

Aici puteti sa vedeti si lista de ingrediente. Nu am gasit nimic alarmant la analiza pe Cosdna, insa am remarcat ca daca folosesc produsul zilnic, imi ies mici cosulete care dispar odata ce incetez sa il folosesc. Daca il folosesc o zi, doua, e ok, insa mai multe zile la rand, nu tare bine. Tocmai din acest motiv, am si alte optiuni in afara de acest produs si le mai alternez, in functie de nevoi, de stare, de ce fac in ziua respectiva. In cazul in care va intrebati, produsul are un termen de valabilitate de 24 de luni, deci o sa am suficient timp sa il testez pana expira. Eu am culoarea N2.

Asa arata tenul meu cu MAC FAB. Intotdeauna pudrez tenul dupa ce ma machiez, pentru ca stiu ca dupa cateva ore isi face aparitia sebumul si e necesar acest pas. De cand folosesc crema de la TBS, sebumul isi face aparitia mai repede, asa ca pe tenul meu MAC FAB rezista binisor undeva pana in 5-6 ore maxim, dupa care simt nevoia sa folosesc un servetel. Nu cred ca va dati seama prea bine din poze de cum arata pe ten, asa ca va mai las una jos, de mai aproape. Am ales o zi in care tenul meu nu a aratat extraordinar de bine, tocmai ca sa va dati seama de gradul de acoperire.


MAC Face And Body e o achizitie pe care nu o regret si imi place, il port cu drag. Asa cum am mentionat, cred ca tenurile normale sau uscate se vor bucura cel mai mult de el, insa probabil la iarna o sa imi placa si mie mai mult. Abia astept sa il folosesc si peste alte baze ca sa vad cum se comporta. Voi l-ati incercat?

You Might Also Like

1 comments

  1. […] acolo s-au „spalat” de pacate in ultimele 2 luni. Prima data, a fost achizitionarea lui MAC Face And Body, iar a doua oara achizitionarea lui MAC Cosmo. Cand am intrat in magazin sa imi iau rujul, nu stiam […]

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.