Farmacia Tei, primele produse

May 13, 2017

Am plasat recent prima comanda pe Farmacia Tei, urmata de o a doua comanda pe care a plasat-o Diana. Trebuie sa marturisesc ca sunt foarte placut surprinsa de ce preturi se gasesc pe acest site si am deja cosul pregatit pentru urmatoarea comanda.

Produsul care m-a determinat sa plasez o comanda este serumul Glykolift de la Ivatherm. Am recurs la acest produs din disperare, de cateva saptamani caut variante de serumuri cu Vitamina C si nu gasesc nimic accesibil la noi sau accesibil ca pret ori formula. Am vrut un ser pe care sa il pot folosi dimineata si chiar m-am enervat ca nimic din ce gasesc nu se preteaza la ceea ce vreau asa ca am decis sa iau acest serum. Am fost putin sceptica, mai ales ca ultimele experiente cu produsele Ivatherm nu m-au impresionat, dar cred ca am facut alegerea corecta de data asta pentru ca m-am indragostit foarte rau de acest produs. Vreau sa ii fac un review separat, asa ca voi mentiona doar ca pe Tei e super ieftin fata de site-ul oficial Ivatherm si ca e cel mai bun ser pe care l-am incercat pana acum.

Un alt produs pe care il voiam este cleanserul Ivahidra+. Aici m-a tentat Adina de la SeptembrieJoi, ea l-a tot laudat si chiar am fost intrigata de acest produs. Si acesta e favoritul meu, nu cred ca am incercat vreun cleanser mai bun vreodata si l-a detronat pe Effaclar de la La Roche Posay. Textura sa e ca de lotiune, e cremos, face spuma in cantitate moderata si curata foarte bine tenul, fara sa usuce pielea absolut deloc. Il folosesc atat dimineata, cat si seara  si curata bine tenul de ulei si de straturile de produse pe care le aplic seara. Nu m-am asteptat ca cele doua produse Ivatherm sa imi placa atat de mult sau sa devina favoritele mele, insa ma bucur mult sa vad ca impulsul meu a fost unul asa benefic in final.

Cel de-al treilea produs e serumul cu acid lactic 10% de la The Ordinary. Dupa ce am incercat serumul cu 2% Retinoid, am stiut clar ca vreau si acest produs. L-am folosit doar de cateva ori, insa pana acum imi place, la fel ca fratiorul lui, Advanced Retinoid 2%. Voi face curand o postare cu mai multe detalii despre ambele produse.

In comanda plasata de Diana, mi-am luat crema cu SPF 50 de la ACM, care am sperat sa nu semene la textura si efecte cu cea de la The Body Shop despre care am vorbit aici, insa de la prima utilizare am ramas dezamagita pentru ca daca ar fi sa ma lege cineva la ochi si sa imi dea sa testez acest produs fara sa stiu ce e, as fi zis ca e lotiunea The Body Shop. Tenul meu secreta sebum ceva mai mult de o vreme incoace si dupa maxim 3 ore dupa ce ma machiez, deja am exces de sebum. Asta se intampla de cand folosesc lotiunea TBS, asa ca imaginati-va dezamagirea mea cand am constatat ce asemanatoare e lotiunea ACM cu cea TBS.

Pentru corp am ales sprayul Bioderma LEB cu SPF 30 care momentan imi place, mi se pare ca se absoarbe destul de usor in piele si nici nu lasa filtru alb. L-am luat pentru corp mai mult asa ca in acest scop e excelent. Cand il termin, voi lua cu siguranta varianta cu SPF 50.
Voi ati incercat produse din cele mentionate de mine?

You Might Also Like

2 comments

  1. Ce ma bucur ca iti place Ivahidra! E cleanserul meu preferat din ultima perioada.
    Si eu ma gandesc sa schimb crema cu SPF si cred ca o sa iau una La Roche Posay pe care am avut-o in urma cu ceva timp.

    ReplyDelete
  2. Te referi la cea Dry Touch? Am luat-o si eu pe aia de cateva zile, am vazut-o la tine si eram sigura ca o sa imi placa

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.