MAC Cosmo

May 10, 2017



Nu mai e un secret faptul ca am o afinitate pentru brandul MAC si astfel nu se putea sa nu am cel putin un ruj de la ei. Am facut cunostinta cu primul meu ruj MAC acum cativa ani, prin 2014 si am vorbit despre el aici. Imi amintesc ca am ramas cu o impresie puternica despre el, poate era si vorba despre faptul ca era un brand de la care imi doream foare tare sa incerc produse, dar cu siguranta am vazut o diferenta de calitate intre MAC si alte branduri incercate. Astfel, am decis ca e timpul sa am un al doilea ruj de la ei, potrivit pentru un machiaj de zi cu zi, dar pe care sa il pot purta si seara, la nevoie, fara sa treaca neobservat.

Prima mea experienta cu magazinul MAC din Cluj nu a fost cea mai fericita si nu vreau sa intru in detalii acum pentru ca fetele de acolo s-au "spalat" de pacate in ultimele 2 luni. Prima data, a fost achizitionarea lui MAC Face And Body, iar a doua oara achizitionarea lui MAC Cosmo. Cand am intrat in magazin sa imi iau rujul, nu stiam exact ce culoare vreau. Cei de la MAC au, cred, zeci de nuante si culori si, recunosc, am fost pusa putin in dificultate. Voiam sa vad cum arata pe mine Creme Cup, dar, exact cum am banuit, ma facea sa par...din lumea celor mai putin vii. Atunci am cerut ajutorul unei fete de la MAC, careia i-am marturisit ca vreau un ruj pentru a-l purta de zi cu zi. Domnisoara mi-a sugerat doua culori si texturi diferite, una era MAC Cosmo (textura cremoasa, finish luminos) si una MAC Velvet Teddy (finish mat). Velvet Teddy mi s-a parut ca aduce putin a Boys n Berries Silhouette, asa ca am mers cu varianta evidenta.

mac cosmo 6

Un prim lucru pe care l-am observat la acest produs e calitatea lui. Rujul e foarte cremos, dar pigmentat dintr-un singur strat. Nu e genul de cremos uleios sau naspa, e genul de cremos care arata bine pe buze. Am mai avut rujuri cremoase, dar textura celui de la MAC e foarte fina, se simte ca o atingere de casmir ( nu radeti de aceasta asociere :D ). Nu stiu, pur si simplu, se simte diferit fata de orice alt ruj am avut pana acum. Iar culoarea...pai culoarea mi se pare cea mai frumoasa. Nu cred ca am avut vreodata o culoare atat de frumoasa si chiar nu exagerez, sunt indragostita de acest ruj si mi se pare culoarea perfecta pentru orice ocazie.

mac cosmo 5

Desi e un produs cremos, rezistenta lui pe buze e destul de buna. Evident ca nu e rezistent la transfer, ba dimpotriva, intotdeauna imi las rujul pe cana de cafea, insa buzele raman culorate pentru cateva ore bune. Am inceput, mai nou, sa folosesc creionul de buze de la Alverde in culoarea Pretty Mauve (am vorbit si aici despre el), care mi se pare ca merge foarte bine ca si baza pentru MAC si in plus, ii mareste rezistenta.

mac cosmo 7

Pozele chiar nu ii fac dreptate si mi se pare ca nuanta rujului e cel mai bine scoasa in evidenta in prima poza, el fiind mai inchis la culoare in realitate. Un ruj MAC costa undeva la 86 lei. E putin scump, dar cand ti se pune pata, nu mai ai ce face.
Care e rujul vostru favorit de la MAC?

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.