Ways to end a bad day

November 19, 2012

  

De fiecare dată când încep ziua prost îmi doresc să șterg cu totul întreaga zi. Ar fi minunat să fie posibil, mai ales că, odată ce o încep așa, continui din rău în mai rău.
Ziua de azi așa a debutat, cu o întâmplare menită să o distrugă cu totul. Dar am salvat întreaga zi cu puțină concentrare, poate puțină nepăsare și multe gânduri frumoase legate de persoane dragi, de lucruri care-mi plac mult, de activități care mă încantă...

Și așa am decis să mă rup de lume ... sau măcar să am impresia că am facut-o.


Așa că am ieșit cu ELE în Q Caffe și am comandat cea mai delicioasă ciocolată caldă. Am căutat ceva cu totul nou și deosebit pe meniu și am dat de cherry dream chocolate. Bună dispoziție instant, la cană...





Am făcut poze. Multe-s nereușite, dar plăcerea de a le face rămâne mereu aceeași. Am pus una mai jos...
 





Deși am îndurat mult frig și asta pentru că-s cea mai friguroasă persoană pe care o cunosc, e minunat să privești Clujul seara, acoperit de ceață. Din păcate, degetele mele înghețate n-au reușit să găsească aparatul foto prin geantă.
 




În păr port Mythic Oil. Îl includ și pe el în categoria ,,lucruri care-mi fac ziua mai ușoară,, pentru că-și merită locul pe deplin. Review curând!



 




Ca să închei și mai bine ziua, am dat fuga la poștă să preiau pachetul trimis de Laura.
OMG, they are so pweeeety. De-abia aștept să le încerc! Thank you


 
 

 
Deși am o mulțime de ceasuri, nu le port niciodată. Am și simple, și colorate, și cu pietricele, dar ca ăsta nu. Presimt că o să fim împreună mult timp...
 
În concluzie, dacă ați avut o zi grea închideți ochii și spuneți-vă că sunteți minunați. Că puteți face tot ce vă doriți și credeți în cuvintele: Ambiție, Putere, Dorință. Găsiți inspirație în lucrurile frumoase și bucurați-vă de cele simple. Sunt peste tot.

Ca să nu uit, am lucrat ieri puțin la aspectul blogului. Vă place cum e acum?
 
 
Sper că ați avut o zi frumoasă ....
 
Cu drag,
Carmen


You Might Also Like

6 comments

  1. Arata foarte bine blogul acum! Curat si simplu, imi place :)
    Astazi am inceput si eu ziua prost, insa spre seara lucrurile s-au asezat altfel. De obicei, incerc sa "sterg" amintirea unei zile urate rasfatandu-ma putin, cu o baie buna, cu un ceai special, un film etc.
    Bineinteles, un pachetel frumos si colorat ajuta mult :D

    Sa te bucuri de noutati!

    ReplyDelete
  2. Foarte dragute lucururile primite. Sa le folosesti cu placere.
    Imi place noul aspect, e mai simplu si mai frumos :)

    ReplyDelete
  3. O baie buna, un serial....si astea merg de minune, ce-i drept :D multumesc pentru vizita!

    ReplyDelete
  4. Multumesc, Dorina! >:D< ma bucur ca va place noul aspect, cam aici voiam sa ajung de ceva vreme, dar nu am reusit sa ma ocup de el asa cum merita :D

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.