Preferate...

November 14, 2012

 


Și nu-s deloc multe.
 
 
 
 
Fardul deschis îl folosesc pe post de iluminator pentru ten. E demențial și rezistă frumos, atât pe post de iluminator, cât și de fard propriu-zis!
 
 
 
 
Ca Beauty Advisor pentru Max, am avut ocazia să cunosc mai îndeaproape produsele lor. Bronzerul ăsta îl am de 3-4 luni și-mi place la nebunie. Are o culoare care mie personal mi se potrivește, niște particule iluminatoare discrete și a fost și foarte ieftin: 22 lei.
 
 
 
 
După ce l-am testat în cadrul campaniei lansate în vară de către Ivatherm, mi-a rămas  gândul tot la el. Vă spuneam și aici că sunt curioasă de felul în care se va comporta iarna. Vreau să spun că rămâne preferatul meu. Clar!
 
 
 
 
Nu mai are nevoie de prezentări, e perfect pentru perioada asta. Îl combin cu uleiul de cocos pentru corp și obțin un unt parfumat și fooooarte hrănitor. Îl combin iarăși cu ulei de argan pentru zona ochilor, e foarte bun hidratant și previne aparitia ridurilor. Minunat!
 
 
 
 
Deși e  încă în perioada de testare, îmi place mult! Lasă un luciu superb părului.
 
 
 
 
Îmi plac culoarea și textura, e ca un balsam de buze colorat, atât doar că nu are gust delicios de fructe :)
 
 
 
 
That's about it. Ale voastre care sunt?
 
Cu drag,
Carmen
 

You Might Also Like

3 comments

  1. Ce bine arata bronzerul! Sa le folosesti cu placere! :)
    Eu am inceput sa folosesc produse noi in ultima perioada, ce a ramas aceeasi la fiecare machiaj e pudra bronzanta de la ELF [care doar da o stralucire naturala tenului, usor aurie - in functie de cantitatea aplicata, normal].

    ReplyDelete
  2. O sa ii fac review curand, dar m-am convins deja ca isi merita banii :D

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.