Ultima parte. The end

November 02, 2012

   Revin după o pauză destul de lungă, dar plină de beneficii de toate felurile, cu o continuare la ultima postare.
 
   După ultima experiență cu decolorarea, m-am chinuit la propriu în ultimele 2 luni de zile să-mi readuc părul măcar la un aspect decent.
Nu am mai rezistat să îl țin în tratamente și măști și nici să mai dau banii pe produse care oricum nu m-au ajutat. Nu am mai avut nici timp, nici chef, nici răbdare așa că....l-am tăiat.

 
   Deși am iubit să am părul lung și numai eu știu câtă răbdare am avut să-l cresc, nu mai avea nici un rost să îl păstrez de vreme ce nu mai era sănătos și arăta îngrozitor. Decizia de a renunța la el am luat-o în 3 minute...și peste câteva zile eram deja pe scaun și priveam cum domnișoara care s-a ocupat de mine îl tăia.
 
După cum puteți observa, culoarea mi s-a deschis foarte mult, a ieșit aproape tot Garnier-ul pe care mi l-am pus după ce am ieșit după decolorare cu părul verzui.
 
Dacă locuiți în Cluj, vă recomand să faceți o vizită salonului Bellezza de pe Calea Mănăștur 109, situat mai jos de benzinăria Mol. Întotdeauna am fost mulțumită de serviciile lor și de prețuri, care-s foarte mici. Pe mine m-au luat 50 de lei un tuns, spălat și coafat.
 
Nu regret faptul că l-am tuns, de fapt chiar mă simt eliberată :D Îl aranjez în fiecare zi altfel, lucru pe care nu-l puteam face când îl aveam mai lung.

Cam asta ar fi de zis despre experiența mea cu henna și unde m-a dus ea. The end :)


Voi ați avut experiențe asemănătoare?
 

You Might Also Like

3 comments

  1. Exact la fel - satula de varfurile arse (cu toate ca mai am ramasite fiindca nu am vrut sa am parul prea scurt) in 2 minute am luat decizia sa ma tund si nu mi'a parut rau nici o secunda :D

    Arata superb parul tau acum <3

    ReplyDelete
  2. Multumesc,Ami, eu am fost tentata sa ma tund si scurt, scurt.. :D

    ReplyDelete
  3. Culoarea de acum mi se pare mortala, daca restul parului pe care l-ai pastrat e sanatos, te invidiez ca ai scapat asa ieftin dupa experimente si decolorari.

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.