Make-up: Pink&Purple, Natural

January 14, 2011

Salut!

Astazi voi posta cateva imagini cu doua din machiajele realizate de mine. Asa cum v-am spus in primul meu post, intitulat "Despre mine", nu sunt o experta in ale machiajului, dar ma pasioneaza asa ca voi continua sa machiez pentru a ma perfectiona. Tin sa precizez faptul ca, in opinia mea, adevaratele experte in acest domeniu nu o sa le gasim la nici o scoala de make-up, la nici un curs, ci pe internet (youtube - tutoriale, blogspot), locuri de unde intr-adevar am invatat multe. Dar asta e strict parerea mea.
Acum urmeaza pozele, care sper sa va placa. 


Al doilea este un machiaj natural, pe care l-am purtat la facultate luni, in ziua prezentarii unui proiect de grup si arata asa:

Atat pentru azi, va pup!

KarmenB

You Might Also Like

4 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.