Hopa, tag si eu!

January 18, 2011

Salut!
Am vazut acest tag pe blogurile multor fete si mi-a placut atat de mult, incat mi-am dorit sa-l fac si eu, desi nu am fost tag-uita. Here I go.


SUNT Carmen, incantata :)
AS VREA sa fiu mereu fericita
PASTREZ in suflet fiecare persoana care m-a marcat in vreun fel (pozitiv)
MI-AS FI DORIT sa pot citi gandurile oamenilor
NU IMI PLACE  faptul ca sunt prea sensibila
MA TEM ca multe din planurile mele n-o sa fie puse in aplicare
AUD  in casti o piesa tare frumoasa de la Pasarea Colibri
IMI PARE RAU ca am plans uneori in public
IMI PLACE  sa visez, sa sper, sa cred in ceva
NU SUNT sigura daca cei pe care ii iubesc imi inteleg pasiunile, nebuniile
DANSEZ  cu castile in urechi, in cel mai haios mod, cand nu ma vede nimeni si sunt fericita
CANT  ori de cate ori vreau, desi nu am talent
NICIODATA nu mi-a placut iarna
RAR  imi citesc horoscopul
PLANG  din orice, oricand, oricat. Asta e un aspect la care mai am de lucrat :)
SUNT CONFUZA cand trebuie sa aleg intre doua lucruri care-mi plac in aceeasi masura
AM NEVOIE de mai multa intelepciune si de o cafea
AS PUTEA invata sa iubesc frigul si zapada
AR FI TREBUIT sa fiu mai toleranta cu cei din jurul meu

Va pup!
KarmenB

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.