Estee Lauder Advanced Night Repair Serum | Review

March 23, 2017


Am cumparat acest produs in urma cu cateva luni, dupa ce am visat la el vreo doi ani. Desi e un produs scump si multa vreme nu mi-am permis sa cheltui asa multi bani pe un produs de ingrijire, am stiut ca intr-o zi o sa am ocazia sa il incerc si a devenit oarecum primul produs de pe wishlist-ul meu de beauty.  Cumva s-au aliniat stelele in luna decembrie a anului trecut si am pus comanda pe Aoro care continea acest ser. Am fost foarte entuziasmata ca in sfarsit aveam sansa sa incerc produsul mult visat si am sperat sa am rezultate vizibile. Nu nemaipomenite sau extraordinare, dar mi-am dorit sa faca ceva. Sa nu fiu dezamagita. Sau macar daca nu face nimic bun, sa nu faca nimic rau.

Din pacate, review-ul asta nu este unul pozitiv, probabil se numara printre singurele review-uri negative ale acestui produs, insa e parerea mea sincera si provine din experienta mea scurta cu acest produs. Spun "scurta" pentru ca am fost nevoita sa intrerup utilizarea acestui produs dupa doar cateva utilizari si astfel mi-am pierdut rapid interesul fata de ce poate sa faca. Long story short, mie produsul asta mi-a facut doar probleme si regret enorm ca am dat banii pe el. Dupa fiecare utilizare, ma trezeam cu cosuri pe fata, luam o pauza 2-3 zile apoi il foloseam iar si din nou aveam tenul praf. In prima faza nu mi-am dat seama ca acest ser e de vina, mai ales ca era o perioada in care testam si alte produse si astfel am continuat sa il folosesc o perioada. Imi propusesem sa il folosesc de cateva ori pe saptamana si asta am si facut.

Produsul are o textura lejera, se absoarbe foarte repede in piele, lucru pe care l-am apreciat si are un miros usor floral. Aspectele acestea mi-au placut, asa cum mi-a placut si termenul de valabilitate de 24 de luni. Eram sigura ca o sa reusesc sa ma bucur de aceasta sticluta de 30ml macar un an, in conditiile unei utilizari de 2-3 ori pe saptamana. Din pacate nu am ajuns nici macar la jumatatea sticlutei atunci cand am intrerupt utilizarea lui si am continuat sa il folosesc pe gat si decolteu o perioada, dupa care am renuntat de tot la el pentru ca incepuse sa imi faca probleme si pe decolteu.

Diana mi-a sugerat sa fac acest review in ideea ca nu e un produs ieftin si poate o opinie in plus nu strica, o opinie diferita si o experienta diferita. Daca aveti ten sensibil si reactiv, nu e un produs pe care sa vi-l recomand. E drept, sunt foarte multe pareri pozitive cu privire la acest produs si probabil e un soc pentru multe din voi sa citeasca un review negativ, insa fiecare ten e diferit. Pe cat de tare mi l-am dorit, pe atat de tare m-a dezamagit si daca va bate gandul sa il incercati, va sfatuiesc sa nu faceti ca mine, ci sa cereti o mostra si sa il incercati inainte sa dati banii pe varianta full size.

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.