3 favorite Lavera

March 11, 2017

Recent am cumparat primele produse Lavera, un brand pe care l-am tot vazut in mediul online si in magazinele cu produse naturale. M-au tentat produsele lor in primul rand din curiozitate si, in al doilea rand, pentru ca in continuare incerc sa inlocuiesc produsele de ingrijire cu variante mai naturale precum Lavera. Trebuie sa marturisesc ca sunt placut surprinsa de calitatea acestor produse si postarea le azi le are pe acestea drept favorite, ceea ce inseamna ca imi plac foarte mult si le voi recumpara si pe viitor.
Primul produs este crema de dus, o combinatie intre crema si ulei pentru ca are o consistenta foarte lejera, dar cremoasa. Daca e sa compar produsul acesta cu favoritul meu de pana acum in materie de creme de dus (Dove), pot sa afirm ca Lavera are o consistenta mult mai lejera, in sensul ca e in continuare cremoasa, dar nu e greoaie pe piele precum e Dove. Nu as fi zis pana acum despre Dove ca e un produs groi pe piele pana nu am vazut textura si cum se comporta la dus aceasta crema Lavera. Imi place nemaipomenit de mult usurinta cu care produsul acesta imi curata pielea corpului, faptul ca se indeparteaza usor de pe piele si imi lasa pielea hidratata datorita faptului ca e un produs emolient. Imi place si mirosul care nu e artificial deloc, e un parfum placut si delicat.
De sampon sunt mai mult decat incantata si chestia asta nu mi se intampla foarte des. Daca ma urmariti pe YouTube, stiti ca am dat de multe ori rateuri cu sampoanele si marea mea problema e ca mi se fac bubite pe scalp si parul mi se murdareste (si miroase urat) cam a doua zi dupa ce ma spal. Asta era cu sampoanele incercate pana la Lavera. Samponul asta imi face foarte bine scalpului, nu mai am bubite de cand il folosesc si, cel mai important, parul nu incepe sa miroase urat a doua zi dupa spalare, ba chiar nu miroase deloc pana ma spal iarasi pe par si asta se intampla de 2 ori pe saptamana. Spuma pe care o face e foarte fina si cremoasa, nu e deloc ca si spuma sampoanelor din comert care e genul de spuma ce face parul sa scartaie. Asta se datoreaza si sulfatilor din sampon, care sunt dintre cei delicati si astfel acest produs reuseste sa curete scalpul eficient si nu usuca parul. Mirosul lui este unul de lamaie, mie imi aminteste de o prajitura. Desi acest produs este recomandat pentru spalari frecvente, eu l-am folosit cu succes in rutina mea normala. E cu adevarat o placere sa folosesc acest produs si vi-l recomand cu drag.
Ultimul produs este lotiunea de corp cu cocos si vanilie care miroase, bineinteles, a cocos si vanilie. E un miros placut, nu unul greoi (persoanele sensibile la mirosuri stiu la ce ma refer). Textura este una de lotiune, intra repede in piele si asta e motivul pentru care folosesc acest produs foarte des ca si crema de maini :D recunosc, sunt intotdeauna prea grabita sa ma dau cu lotiunea de corp pe corp si de multe ori uit ca trebuie sa fac asta, insa nu am uitat de produsul asta tocmai pentru ca e excelent ca si crema de maini si pentru ca imi e la indemana sa-l folosesc pentru ca il tin pe noptiera.

Produsele Lavera se gasesc in magazinele online si prin magazinele fizice naturiste. Preturile lor variaza de la 13 lei la 20 - 30 lei. Cred ca lotiunea de corp a fost cea mai scumpa, 26 lei din cate imi amintesc.
Ati incercat produse Lavera?

You Might Also Like

1 comments

  1. […] terminat si samponul Lavera, caruia i-am dedicat aici cateva cuvinte. Acesta e produsul care, in ultimul an, mi-a placut cel mai mult si pe care am […]

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.