Lunile ce au trecut

September 14, 2016


Ultimul an nu a fost tocmai unul usor pentru mine, acesta fiind si motivul pentru care am scris atat de rar aici, pe blog. Daca va intrebati unde am fost, sincer nu stiu ce as putea sa raspund. Cu greu m-am adunat sa scriu ultimele postari, au fost niste luni foare agitate si stresante si efectiv nu am putut sa ma ocup si de segmentul acesta care, candva, ma facea foarte fericita. Ma simt vinovata pentru ce ganduri am avut in perioada care tocmai a trecut. M-am gandit de cateva ori sa inchid blogul, ca oricum nu mai aveam timp sa ma ocup de el, dar cum sa sterg ceva ce imi e atat de drag?

Ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc va spun doar concluzia: acum 4 luni mi-am gasit un job nou. Asta e ce mi-am dorit cel mai mult inca de la finalul anului trecut, devenise deja 'irespirabil' aerul la vechiul job si simteam o nevoie acuta de mai mult. A fost o perioada cu multe suisuri si coborasuri psihice, epuizanta de-a dreptul. M-am simtit obosita tot timpul si, overall, nu mi-a fost asa bine. Dupa ce mi-am gasit un job nou, a inceput procesul de invatare si de adaptare la noul mediu de lucru. Am invatat multe in ultimele luni, dar am avut si ocazia sa ma mai relaxez putin si pot sa spun ca e un job la care nu simt ca ma sufoc in permanenta.

Acum incerc sa ma ocup de lucrurile care candva contau mai mult pentru mine, sa imi dedic putin timp liber si pentru voi si pentru mine totodata, pentru ca ma simt bine stiind ca cineva chiar citeste aberatiile astea ce le scriu eu aici. M-am reapucat de citit cate o carte-doua, de vazut filme bune si seriale (sunt fana infocata Grey's Anatomy), am gasit in mine putere sa ma bucur si de lucrurile mici, sa rad si sa fac o schimbare majora in mine. Mai mult psihic.

In ultimele 4 luni, mi-am mai indeplinit o dorinta: aceea de a ma face blonda. Daca ma urmariti inca din vremurile stravechi, stiti ca am o obsesie cu blondul si am avut nenumarate tentative sa ajung blonda. Iata ca am avut noroc sa gasesc pe cineva care sa imi indeplineasca dorinta asta si de aici incolo totul e istorie.

Am cateva idei de postari pe care vreau neaparat sa le public in perioada urmatoare, deja m-am gandit cum sa impac blogul cu YouTube-ul ca sa nu ma repet, asa ca o sa vedem ce va fi.

Va pup cu drag!

You Might Also Like

3 comments

  1. Eu te astept cu nerabdare si aici pe blog, imi plac maxim postarile tale. Te inteleg cu perioada epuizanta... Uneori e bine sa te "deconectezi" putin ca sa iti dai seama de lucrurile care iti plac atat de mult (blogging-ul, de exemplu). Te urmaresc cu drag si pe Youtube, faci o treaba super!
    Te pup!!

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult Lorena ca esti alaturi de mine :* esti o draguta!

    ReplyDelete
  3. Bine ai revenit :).Iti sta tare bine blonda :*

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.