Syoss Heat Protect Styling-Spray

July 25, 2011

In ultima perioada, am avut tot felul de revelatii in legatura cu parul meu. Am facut cateva mici-mari schimbari, am schimbat pana si produsele de ingrijire a lui. Asa s-a intamplat ca am ajuns la spray-ul marca Syoss, Heat Protect Styling-Spray, primul produs la care voi face review. Mai urmeaza inca cateva, daca tot e vremea review-urilor!




Spray-ul este unul dedicat "protectiei impotriva caldurii, pentru un par perfect drept. Protejeaza parul de efectele caldurii, confera indreptare, netezire si stralucire. Contine ingrediente de protectie impotriva caldurii la temperaturi  de pana la 200* C."

Acum, treaba cu cele 200 grade Celsius nu o pot proba, din moment ce placa mea de par nu are o astfel de optiune de setare a temperaturii. Dar va pot spune sigur urmatoarele:

  • odata pulverizat pe parul uscat sau umed (mie imi place pe parul uscat), spray-ul se simte ca o usoara spuma ce se usuca repede si favorizeaza coafarea parului
  • are un miros usor, aproape imperceptibil pentru simturile mele
  • nu ingrasa parul, desi are un efect de fixativ, menit sa tina parul intins
  • parul se intinde atat de usor cu acest spray, ca nici nu imi vine sa cred
  • netezeste parul rebel, ondulat (cum e al meu)
  • confera o stralucire WOW
  • protejeaza impotriva caldurii provenite de la placa de intins parul
  • punctul forte: parul, odata intins, asa si ramane; nu mi s-a intamplat inca sa mi se onduleze, asa cum se intampla inainte sa folosesc acest spray, nici macar in conditii de umezeala
  • parul arata sanatos, e stralucitor, matasos
  • ambalajul - super

Inca o chestie foarte interesanta pe care am observat-o: dupa ce aplic spray-ul, intind parul, dorm noaptea cu el asa - ma trezesc a doua zi si arata atat de bine, de parca am fost proaspat coafata (parere impartasita de Iguanitza; click aici pentru a citi si parerea ei)

Am cumparat acest spray din nevoia de a avea un par intins, care sa se si mentina asa si o voi face din nou. Este primul produs Syoss pe care il incerc si sunt chiar foarte multumita de el. Cred ca, pe viitor, voi mai achizitiona si alte produse Syoss, nu cred ca voi fi dezamagita.

Pret: 20 Lei
Recomand? DA!

You Might Also Like

7 comments

  1. Nu l-am folosit dar ma tenta sa il cumpar.Multumim de review!

    ReplyDelete
  2. ma bucur ca te ajuta, dar din pacate pentru mine nu face minuni:(. i l-am dat mamei mele sa-l foloseasca pentru ca foloseste zilnic ondulatorul, asta si ca sa am motiv sa investesc intr-un produs chi :P. o zi frumoasa!

    ReplyDelete
  3. Chiar am vazut produsul asta in magazine si ma tenta sa-l cumpar. Dar samponul Syoss nu m-a impresionat deloc asa ca am ezitat sa cumpar sprayul asta.

    ReplyDelete
  4. De unde il pot cumpara?Se gaseste la farmacii?Il vreau neaparat...sunt din Bucuresti.Adina

    ReplyDelete
  5. La farmacii nu stiu daca se gaseste, in schimb in retelele DM, in Kaufland, Carrefour, Cora il gasesti sigur.

    ReplyDelete
  6. Buna, azi am cumparat si eu acest produs, oare pentru ondulator va avea aceleasi efecte? multumesc

    ReplyDelete
  7. Eu am obtinut aceleasi efecte si cu ondulator :D

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.