Despre pensula Sigma si dormitul pe scaun

July 18, 2011

Dupa cum bine ati observat si voi, a fost aleasa o noua castigatoare a pensulei Sigma si asta deoarece prima castigatoare, respectiv katherine_sades, pe numele ei adevarat Monica Puscasu, nu m-a contactat in legatura cu premiul ei. Aseara a avut loc un incident cu sus-numita, pe care am decis sa il fac public.

Acum toate-s intoarse pe dos deoarece norocoasa Monica (lucky, but not that lucky) este suparata ca nu mai poate primi pensula. Ce ati fi facut voi daca, in decurs de aproape 48 h (atentie, nu 24!), nu ati fi fost contactate in legatura cu premiul? Ati fi ales alta castigatoare, nu?

Consider ca odata aleasa ce-a de-a doua, nu mai are nici un sens sa fiu asaltata cu mailuri cum ca "eu am trimis acum 2 secole mailul si s-a pierdut pe undeva, printr-un coltisor, iar eu sunt suparata pentru ca am dormit pana acum si nu l-am trimis de 2 ori".

Draga mea Monica, data viitoare nu mai astepta sa iti cada totul din cer. Nu stiu de fapt ce ai fi vrut, sa te rog frumos sa accepti pensula? Ti-am vazut comentariul, si pe cel cu "i'm soooo lucky" si pe asta cu anonim. Stai linistita, comentariul cu anonim nu va fi sters  "pentru ca in lumea mea toate merg dupa regulile mele", din cate stiu eu astea-s regulile pe care fiecare persoana care organizeaza un giveaway le impune si chiar nu mai are rost sa vii cu replici acide si comentarii anonime.
In plus, cred ca tine de bun simt atunci cand arunci cu pietre in cineva sa te semnezi, sau la voi acolo nu se procedeaza asa? Si in legatura cu regulile: daca le respect nu inseamna ca gresesc, si eu am participat la giveaway-uri, si eu am trimis mail in 24 h, ba chiar uneori de 2 ori, ca sa fiu sigura ca ajunge. Nu am nevoie de poze, am nevoie de mailul cu datele, asa ca acorda mai multa importanta acestui aspect data viitoare.

Fara alte cuvinte in plus, deuta_01 (pe care nu o cunosc!) este rugata sa trimita un mail cu datele ei si, stai fara grija, Moni, o sa si primeasca pensula.

E strigator la cer ca unii dorm si apoi dau vina pe altii....

You Might Also Like

5 comments

  1. La fel am patit si eu la un giveaway...clar, daca castigatoarea nu trimite mail in 24-48 de ore se alege alta castigatoare...din acel moment nu se mai poate face nimic, prima pierde premiul.
    Eu cand primesc datele de livrare de la castigatoare confirm, asta ca sa fie clar ca am primit mail-ul...iar datoria castigatoarei este sa ma anunte pana se convinge ca am primit datele ei.
    Stai linistita, ai procedat corect.
    Pup dulce!

    ReplyDelete
  2. Adica sa scriu n-spe miii de mailu-uri si sa agasez persoana? nu stiu cum e in lumea voastra, dar eu daca trimit cuiva mai mult de un mail, indiferent de situatie, zice ca imi lipeste ceva acolo sus. Siincer sper sa nu faci ceva care sa includa cercetare, fiindca simtul timpului iti lipeste cu desavarsire. Alea '2 secole' sunt de fapt 1 zi, sambata ai facut extragerea, duminica am trimis mail( si ti-am aratat si dovada, dar asta e irelevant).Vorba aia, trimit de 100000 de ori mail, sa fiu siigura data viitoare ca totul merge ok.
    Nu am asteptat sa imi cada totul din cer, ba din contra chiar am facut un efort suplimentar sa ma uit si la blogul tau, nu doar sa particip la concurs spre deosebire de alte fete. De azi inainte nu mia fac efortul asta.

    ReplyDelete
  3. Multumesc de premiu insa eu am castigat-o la un alt concurs, acum astept sa imi soseasca.V*am trimis un email in care am explicat situatia.
    Sper sa se bucure o alta fata de pensulica.
    Multumesc inca o data pt sansa:*

    ReplyDelete
  4. hmm, si eu organizez primul meu giveaway si ma tot gandesc cum sa procedez cu anuntarea castigatoarei, sa anunt si pe blog si pe mail sau doar pe blog. Corect mi s-ar parea ultima varianta, insa nu m-am hotarat, am mai vazut discutii legate de corectitudinea acordarii premiilor... Tu cum ai procedat, ai anuntat doar pe blog, nu?

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.