Review: Flormar Blush-On

April 12, 2011

Salut, fetelor! Stiu ca nu prea le am cu introducerile despre cat de urata si friguroasa e vremea de afara (chiar e) sau despre lipsa mea de inspiratie in ceea ce priveste machiajele etc. Tot ce pot sa va spun e ca saptamana aceasta sper ca voi avea timpul necesar sa realizez niste machiaje pe alte persoane, nu pe mine. Cred ca lucrul asta ne-ar ajuta pe toate iubitoarele de makeup, iar eu am de gand sa ma ocup serios de acest lucru. Pana atunci, va prezint ultima achizitie in materie de produse pentru makeup si anume blushul Flormar.


     Dupa machiajul inspirat de Jennifer Lopez din "On the floor" unde am folosit un blush o idee mai inchis decat acesta, am ramas cu gandul ca trebuie neaparat sa am si unul potrivit pentru un machiaj de zi cu zi, cand nu folosesc prea multe produse de makeup. Cred ca am facut o alegere potrivita, avand in vedere ca l-am ales la lumina artificiala, seara si nu prea mi-am dat seama de nuanta...

    Parerea mea despre acest blush este urmatoarea:
  • nuanta este superba ( cu nr. 90 ), un peach
  • daca la inceput mi s-a parut a fi prafos, pe parcurs mi-am schimbat parerea - nu e!
  • nuanta este destul de intensa si se "ia" pe pensula cu usurinta, spre deosebire de blushurile Bourjois
  • este mat
  • rezista destul de bine, pierde din intensitate pe parcursul zilei, insa putin
  • nu mi-a provocat nici o neplacere pe piele
  • imi place ambalajul
  • nu imi place ca parfumul este destul de puternic, deci are cateva chimicale in plus si aici
  • m-as fi asteptat ca dimensiunea sa fie mai mare
  • pensula - nu e stralucita deloc
  • oglinda e prea mica; nu m-as putea descurca cu ea 
  • pretul e mic - 18 lei



     Cred ca este, totusi, o achizitie buna. Il recomand.

     Voi ati folosit blush-uri Flormar?

You Might Also Like

7 comments

  1. Si eu am un blush Flormar si sunt foarte multumita de el. Arata foarte natural blush-ul tau. Pupici!!

    ReplyDelete
  2. Imi place foarte mult nuanta.Din pacate la noi in oras nu sunt standuri cu Flormar."(

    ReplyDelete
  3. Ai putea sa iti iei o pensula retractabila pentru blush sa o porti la tine pentru reaplicari :) Scapi de multa bataie de cap si sa fim serioase: ce blush la cutie are o pensula buna?

    ReplyDelete
  4. nu am avut ,dar imi place cum l-ai prezentat.arati minunat!te imbratisez si iti multumesc!

    ReplyDelete
  5. nu am incercat blushurile de la flormar dar imi place mult culoarea acestuia :)

    ReplyDelete
  6. Draguta culoare si tie iti sta f bine!

    ♥Mika

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.