Produsele favorite ale lunii aprilie

April 30, 2011

   Azi voi initia si eu rubrica de produse favorite care, dupa cum e obiceiul, va fi o lista cu produsele preferate ale lunii in curs, cele mai folosite, cele mai iubite :). Lista nu este intr-o ordine anume, toate sunt la fel de "preferate" si va suferi modificari cu siguranta, de la luna la luna.

   Crema hidratanta cu miere si cimbrisor, Bioten

   - o folosesc zilnic, m-am indragostit iremediabil de ea.

    Crema gommage cu extract de galbenele, Cosmetic Plant

    - o folosesc o data pe saptamana, e o minune; ii multumesc Adinei, am gasit-o pe blogul ei   

    Mascara Masterpiece Max, Max Factor


   - i-am facut review, imi place mult de tot
 
    Fond de ten Aerateint Pure, fluid, Vichy



   Blush Flormar


   - super, super

   Gloss Juicy Tube, Lancome


    - primul gloss pe care il iubesc si-l folosesc aproape zilnic  

   Acum va invit si pe voi sa ne spuneti care sunt produsele voastre preferate :)

You Might Also Like

4 comments

  1. ce imi doresc si eu sa incerc blush-ul flormar si nu am apucat inca..sper sa mi-l achizitionez in curand:D

    ReplyDelete
  2. am blush-ul asta,frumos.sunt curioasa de gomajul asta,trebuie sa incerc.max factor rimelul e super!pup

    ReplyDelete
  3. pensula de la blushul flormar e micuta?
    si eu m am indragostit de produsele de la bioten,sunt extraordinare!!

    ReplyDelete
  4. @Irynuk: asa sa faci, o sa-ti placa!

    @modniza: gomajul este cel mai bun din cate am incercat eu :)

    @Cupcake: da, pensula este mica, de altfel am si zis intr-un review ca nu m-as descurca cu ea:) pt review, intra aici:

    http://carmen-roxana.blogspot.com/2011/04/review-flormar-blush-on.html

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.