Klairs Midnight Blue Calming Cream

January 22, 2018

Produsele Klairs nu imi sunt straine, iar primul pe care l-am incercat si despre care am scris a fost Supple Preparation Toner. Anul trecut am primit si o crema Klairs, si anume faimoasa crema albastra Midnight Blue Calming Cream. Ambele produse le-am primit din partea celor de la Wishtrend, carora le multumesc pentru oportunitatea de a testa mai multe produse coreene.

Crema este, asa cum sugereaza si numele sau, un produs destinat tenurilor sensibile si care au nevoie de o ingrijire speciala. De ce mi-am dorit sa incerc acest produs? Evident, datorita faptului ca tenul meu e unul foarte sensibil si timp de cateva luni a fost intr-o stare proasta. Am decis in urma cu cateva saptamani sa includ in rutina mea acizi AHA si BHA si astfel am putut pune la treaba crema Klairs pe care ma bazam sa imi calmeze tenul, sa-l repare si sa il hidrateze corespunzator.
Am folosit acest produs in special in serile in care foloseam acizi, urmand sa il introduc apoi in rutina mea din fiecare seara pentru ca mi-a placut, inca de la primele utilizari, ce a facut pe tenul meu. Produsul are o textura de gel si se absoarbe rapid in piele, fara sa lase filtru gras, insa ingrijorarea mea era aceasta: data fiind textura sa lejera, ma temeam ca nu imi va oferi  doza necesara de hidratare, insa am constat ca produsul si-a facut treaba foarte bine la acest capitol si astfel, in scurt timp, am ajuns sa il includ si in rutina de dimineata, pe zonele uscate.
Eu am simtit in mod real ca acest produs mi-a calmat pielea, in special dupa demachiere cand tenul meu are tendinta de a se inrosi daca nu sunt suficient de delicata, dar si pe zonele inrosite unde aveam cosuri si pielea era vizibil afectata. Si am vazut efectele sale calmante prin faptul ca odata ce aplicam crema, nu treceau 20 minute si roseata disparea. Eu chiar cred ca exista produse, precum acesta, care au capacitatea de a calma si repara pielea si m-am bucurat sa constat ca produsul chiar face ceea ce promite.

Daca va stiti cu ten sensibil, va recomand un astfel de produs, insa si daca folositi exfolianti chimici/mecanici sau retinol, cred ca un astfel de produs e benefic pentru piele. Eu am avut niste probleme serioase cu pielea, intr-o perioada cand am abuzat de exfoliantii chimici, si mi-ar fi fost util acest produs atunci. Vi-l recomand cu drag, il puteti gasi pe site-ul Wishtrend, aici. Produsul are 30 gr, insa e nevoie de o cantitate mica pentru intreaga fata, asa ca o sa ma tina cateva luni fara probleme.

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.