Experienta cu albirea-dintilor.com

August 24, 2017

Daca ma urmariti pe Instagram, stiti ca am dat recent startul unei colaborari cu cei de la albirea-dintilor.com. Mai exact, le-am dat frumos si respectuos un e-mail in care le propuneam o colaborare, iar ei mi-au raspuns scurt si la subiect ca imi trimit un kit de albire in valoare de 100 EUR pentru un review pe YouTube. Am stat putin in dubii pentru ca, pe de-o parte, as fi vrut sa incerc acel kit de albire, insa pe de alta parte, nu as fi vrut ca revenirea mea pe YouTube sa fie din pricina unei colaborari, insa intr-un final am acceptat. Ar fi fost o revenire pe YT putin fortata, dar, pana ieri, am inceput sa simt putin entuziasm cu privire la asta, asa ca revenirea mea pe YT se va intampla oricum.

Nu imi place sa vorbesc pe nimeni de rau in general, insa simt ca trebuie sa scriu despre ce s-a intamplat astfel ca o parte din voi, acelea care au un blog si care au colaborari, sa stie ce experienta am avut cu acest site. Ca o mica paranteza, am mai folosit plasturi Crest White, cei cu concentratie de 6% si am avut o experienta mai mult decat pozitiva, motiv pentru care i-am recomandat cunoscutilor care voiau sa isi albeasca dintii acasa. La vremea aceea, cumparam pe bucati de la o prietena si dupa 5-6 plasturi aveam rezultate foarte bune, iar sensibilitatea dintilor era in cote normale si aparea dupa folosirea consecutiva a 2 plasturi, moment in care trebuia 1 zi sa fac pauza inainte sa-l aplic pe urmatorul.

Am inceput sa folosesc plasturii Crest de la ei chiar din prima zi, urmand indicatiile de pe cutie, insa si experienta anterioara avuta cu acest produs. Plasturii de la ei sunt varianta Glamour White, cu o concentratie de 10% din ce am inteles. Dupa prima aplicare am simtit o sensibilitate destul de accentuata, insa nu m-am speriat si am continuat a treia zi cu un alt set de plasturi, urmand ca 1-2 zile sa fac pauza iar. Vreau sa fiu sincera si sa spun ca dupa al 2-lea set chiar nu ma simteam bine, ma dureau dintii si abia reuseam dimineata sa ma spal pe dinti, de fapt abia atingeam dintii cu peria, pentru ca altfel ma dureau. Cand mi-au propus sa imi trimita kit-ul, nu mi-au sugerat variante de plasturi de diferite concentratii si nu am avut astfel posibilitatea sa aleg eu o varianta de plasturi, pentru ca as fi mers pe concentratia de 6% cu siguranta.

In 2 saptamani am reusit sa folosesc doar 5 din cei 14 plasturi din cutie pana cand am renuntat si le-am dat un mail in care le-am spus cum ii folosesc si am intrebat daca fac ceva gresit. Pe langa dureri, nu am sesizat nici macar o schimbare subtila a culorii dintilor, lucru care bineinteles ca mi-a dat de gandit. Domnul care mi-a raspuns la e-mail a fost receptiv, mi-a dat sfaturi, a pus intrebari si mi-a propus sa imi trimita alti plasturi, de concentratie mai mare sau mai mica, in locul celor de 10%. Le-am spus ca nu stiu ce sa zic despre varianta asta, insa am confirmat ca as vrea sa incerc o varianta mai slaba, in mod evident, ca sa nu inchei colaborarea mea cu ei atat de brusc si tocmai din vina mea. Mi-au spus ca va avea loc un schimb de colete, adica eu sa le dau inapoi bucatile ramase din varianta de 10%, iar ei sa imi dea fix acelasi numar de plasturi cu o concentratie mai mica. Am zis ok, desi alte voci mi-au spus ca nu e frumos sa iei produsul inapoi si exista iarasi posiblitatea ca rezultatele sa fie infime, iar video-ul meu sa nu fie sustinut de dovezi concrete. Daca era vorba de o crema, mi-ar fi cerut-o asa folosita cum era? Am dat un mail inapoi in care am cerut detalii despre cum va avea loc acest schimb, cand va veni curierul, pentru ca fiind la job, am nevoie sa stiu macar un minim de informatii, cum ar fi o zi in care se va petrece asta. Pentru ca nu au binevoit sa imi lase si o adresa pe care sa o trec pe coletul meu, am cerut tot eu adresa, e-mail la care mi s-a raspuns, citez: "maine va ajunge pachetul sa ne tineti la curent cu rezultatele". Au fost multe e-mailuri haotice intre mine si acest reprezentant al site-ului, e-mailuri de la ei fara punct si virgula, fara un 'Buna ziua', fara nimic de bun simt. E-mailurile noastre erau ca un sms pe care il trimiti cuiva.

Am incercat sa trec peste chestiile astea de bun simt si le-am scris ca, indiferent de ce rezultate o sa am si cu varianta de 6%, fie ca sunt pozitive fie ca nu, eu voi fi sincera in review-ul meu pe YouTube si ca voi mentiona si acest detaliu al colaborarii noastre si anume schimbul de colete, dat fiind faptul ca experienta mea s-ar fi bazat pe folosirea plasturilor de 2 concentratii diferite. Le-am spus si ca nu mi se pare ok ca nu au intrebat de la bun inceput daca dintii mei sunt sensibili sau nu, intrucat variantele de concentratie Crest sunt de mai multe feluri si astfel am fi evitat situatia asta deloc placuta, as fi evitat si eu durerile alea de dinti din cauza carora nu am putut sa beau nici apa, si ar fi evitat si ei un schimb de colete. M-am linistit dupa ce am dat send la e-mail, dar am fost sigura ca o sa fie repercusiuni, insa nici nu as fi putut sa tac si sa zic doar cum vor ei. Pana la urma, o colaborare inseamna un win-win, voi aveti parte de o promovare, preferabil, pozitiva, iar eu pot testa un produs care sa imi fie, in cel mai bun caz, de folos.

Am intuit bine si am primit in aceeasi zi un telefon de la un domn foarte nervos, agitat, dispus sa faca monolog. Discutia a decurs cam asa: "am vazut un e-mail...blablabla, cum adica nu te-am intrebat daca ai dinti sensibili? Ti-am trimis plasturi de concentratie medie". Am incercat sa port un dialog cu acest domn, insa nu puteam efectiv sa vorbesc deoarece vorbeam peste el si nu ne intelegeam deloc. Tot ce am apucat sa spun a fost ca asa mi s-ar fi parut normal, sa ma intrebe ce concentratie prefer. Apoi i-am inchis telefonul in nas pentru ca discutia nu ducea nicaieri, iar domnul nu a coborat vocea, in cele aproape 2 minute de convorbire. Am primit apoi iarasi un e-mail, de la domnul care a acceptat initial colaborarea si care imi spunea, cu puncte, 1. , 2. , 3. ce s-a intamplat pe parcursul colaborarii noastre. Wow, merci, nu e ca si cum eu nu am fost aici. Mi s-a parut imatur si lipsit de respect ca tot ei sa imi dea mie un astfel de e-mail, dupa ce ca domnul de la telefon tot ce facea era sa zbiere ...

Le-am mai dat un ultim e-mail in care le-am spus si varianta mea si le-am dat niste sfaturi de bun simt, cu precizarea ca asta e cea mai neprofesionista si proasta colaborare pe care am avut-o in cei aproape 8 ani de cand fac blogging. Maine va veni un curier sa preia plasturii de concentratie 6% si cu asta inchei colaborarea cu ei. Trist e ca cei 5 plasturi nu au avut nici un efect asupra dintilor mei, insa ma bucur ca nu m-au pus sa ii platesc si pe aia folositi, ca de returnat nu putea fi vorba :) Morala? Daca aveti un blog, sunteti active, incercati sa faceti o treaba buna si vedeti ca cineva isi bate joc, actionati. Din pacate, ca si blogger te mai lovesti si de oameni de genul asta, care nu stiu sa acorde respect unui strain, care iti vorbesc cu "tu", nicicum cu politete si care cred ca e ok sa te trateze asa doar pentru ca tu stai in fata unui monitor si scrii un articol o data pe saptamana sau stai si vorbesti in fata unei camere de filmat. Am avut atat de multe colaborari incat nici nu le mai tin sirul si niciodata nu am simtit asa dezgust. E totusi greu sa fii profesionist, nu e pentru toti.

You Might Also Like

5 comments

  1. Bravo, ma bucur mult ca ai scris articolul!
    Merita sa fie spuse aceste lucruri. Unii colaboratori au impresia ca iti fac o imensa favoare trimitandu-ti ceva la testat si ca trebuie sa le inghiti orice. Cum sa iti permita cineva sa te sune si sa zbiere la tine?! E totala nesimtire, nu doar lipsa de profesionalism.
    Imi pare rau ca ai avut parte de asa o colaborare! Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! :* Ai dreptate, nu toti stiu sa se comporte frumos sau macar decent, la limita bunului simt :)) te pup :*

      Delete
  2. De mult timp voiam sa iau acesti plasturi,si de tot atata timp aman pentru ca am avut mereu un feeling negativ referitor la acest site.Am dubii referitoare si la originalitatea/vechimea acestor plasturi,cat si la profesionalismul acestei echipe,si cu postarea asta m ai ajutat extrem de mult !Iti multumesc ca iti respecti cititoarele !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc eu pentru sustinere :* si eu am avut dubii privind originalitatea si am rugat-o pe prietena de la care mi-i cumparam sa ma ajute sa compar ce am eu cu ce are ea (ea are originali). Nu mi-am confirmat banuiala inca, dar e ceva putred la mijloc cu siguranta din moment ce nu au avut nici un efect si doar sunt concentratie "medie" :)) te pup

      Delete
    2. Revin cu o intrebare legata de aceste benzi,ai idee de unde se pot achizitiona in romania benzile?(evident cu exceptia acestui site si a altora care sunt nesigure )

      Delete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.