Uleiurile esentiale premium Selection d'Or de la Solaris

January 27, 2017

solaris-premium

Am primit azi cel mai simpatic colet din partea Solaris si anume cinci uleiuri esentiale Selection d'Or: Lavanda, Menta, Portocala, Eucalipt si Tea Tree. Trebuie sa recunosc ca nu am folosit pana acum uleiurile esentiale asa ca sunt total noua in acest domeniu, insa citind despre beneficiile lor pe site-ul Solaris, chiar mi-au starnit curiozitatea si o sa le pun la treaba.

Daca ma urmariti de ceva vreme, stiti ca sunt fana declarata a produselor Solaris. Am in bucatarie un raft plin de tot felul de seminte si am si faimosul Macinis pentru Laptic pe care il consum foarte des, alternandu-l cu budinca din ovaz fiert in lapte. Am mai mentionat aici pe blog faptul ca Solaris este, pentru mine, un brand care inspira incredere, lucru dovedit de-a lungul timpului prin faptul ca am dezvoltat o relatie puternica cu acest brand. Folosesc uleiul lor de cocos de aproximativ un an pentru igiena orala, par si corp, imi place la nebunie cafeaua lor din cicoare care se afla pe biroul meu de la lucru si sunt iremedial indragostita de gaufrele cu miere ecologica Longevita.

Acestea fiind spuse, sunt mai mult decat incantata de faptul ca azi am primit aceste 5 uleiuri esentiale si ca pot sa ma bucur astfel de beneficiile unor produse venite din natura.

solaris-premium-1

Alaturi de uleiurile esentiale, am primit si un pliant cu informatii despre aceasta gama si despre modul de utilizare al acestor uleiuri. Produsele sunt de o calitate Premium, obtinute printr-o metoda de extractie avansata si miros incredibil de bine! Chiar si fara sa le deschid, ele miros foarte bine prin sticluta.

solaris-premium-3

Solaris intotdeauna ma surprinde placut, nu numai prin faptul ca imi da oportunitatea de a incerca produse excelente, dar si datorita faptului ca e un brand creativ. Imi place foarte mult ambalajul elegant al acestor uleiuri esentiale care vin in niste sticlute simpatice, prevazute cu pipeta. Gama asta chiar aduce a produse Premium, pentru ca intr-adevar pana si ambalajul este luxos si sunt convinsa ca produsul din interior este peste asteptari.

solaris-premium4

Stefana de la The Pretty Blossoms mi-a dat o idee foarte buna intr-o postare de-a ei de pe Instagram, si anume sa folosesc un ulei esential pentru o baie relaxanta in cada. Ea a ales uleiul esential de lavanda si la fel voi proceda si eu, intrucat acest ulei are proprietati relaxante si este potrivit mai ales celor care sufera de insomnii, stres emotional sau tulburari digestive, afectiuni in care ma regasesc din pacate si eu.

Ma bucur foarte mult ca cei de la Solaris s-au gandit la mine si mi-au trimis aceste minunatii, aceste "esente tari" in sticlute mici. Abia astept sa le folosesc rand pe rand si sper tare mult sa devin o adepta a lor, pentru ca ma atrage ideea de a avea solutii naturiste pentru afectiuni de ordine interna sau externa. Uleiurile le gasiti aici, la preturi foarte bune zic eu. Merita incercate.

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.