Prima comanda jolse.com

November 30, 2016

Am plasat recent, mai exact acum 3 saptamani, o comanda pe site-ul coreean jolse.com. E un site care are o oferta de produse coreene variata, la preturi bune si in plus shippingul e gratuit. Din cate am citit pe internet, am inteles ca de fapt costurile de shipping sunt deja incluse in valoarea produselor, insa chiar si asa, preturile produselor tot sunt mai avantajoase decat pe alte site-uri cum ar fi RoseRoseShop. Cel mai mult ma bucur ca nu se impune o valoare minima de achizitie sau maxima pentru a beneficia de transport gratuit, cum este in cazul TesterKorea.com. In orice caz, sunt foarte placut surprinsa de experienta pe care am avut-o cu Jolse si vreau sa va spun ca acest site are un apelativ in lumea iubitorilor de produse coreene, care fac cumparaturi la ei pe site si anume "bae".

Comanda am plasat-o pe 2 noiembrie si pe data de 3 a fost expediata. A ajuns in mainile mele 3 saptamani si umpic mai tarziu, adica ieri. Sincer, ma asteptam sa dureze mai mult, ca in cazul coletelor de pe Aliexpress care dureaza si pana la 6-7-8 saptamani sa ajunga la mine. Nu a fost cazul aici, se vede ca serviciul postal coreean se misca repede. Comanda a avut o valoare de 14.46$ si nu am platit nimic in plus pe langa aceasta suma, nici macar la posta vamala (da, a sosit la vama). Plata se face online cu cardul, in momentul plasarii comenzii si nici aici nu am intampinat probleme. Ca optiuni de shipping, puteti alege si un tracking number cu 2.50$, eu am uitat complet de optiunea asta si am pus comanda fara tracking. Poate a fost mai bine asa, ca altfel as fi spamat butonul de Track Order. :D
Dar sa ajungem si la partea importanta a acestei postari si anume, ce mi-am comandat. Cum sunt mare amatoare de creme cu SPF dar si posesoare a unui ten mixt si super sensibil, am facut ''investigatii'' si am ajuns la o crema cu SPF50 si PA+++ de la Innisfree. Am cautat rapid lista de ingrediente, am vazut lipsa alcoolului, am analizat-o si am pus-o in cos. Mai apoi mi-am satisfacut un moft sau o obsesie recenta, cum vreti sa ii spuneti si am pus in cos doua sheet masks de la Tony Moly, una cu acid hialuronic si una cu colagen. Am tot vazut pe Instagram cat de iubite sunt aceste produse, asa ca trebuia sa incerc si eu macar doua.
Pe langa aceste doua produse, atent impachetate, am primit si o multime de mostre, multe din ele imi doream cu ardoare sa am ocazia sa le incerc. De fapt, Jolse este un magazin recunoscut in lumea virtuala pentru generozitatea cu care trimit comenzile si ma refer aici la multe mostre gratuite pe care le ofera la o comanda. Nu va pot spune cat de incantata am fost sa descopar doua mostre de Cosrx BHA Blackhead Power Liquid si Cosrx Galactomyces 95 Whitening Power Essence, precum si o mostra din crema de maini Pokemon de la Tony Moly, Panda's Dream, The Black Tea Serum si un pachet de blotting papers marca Jolse.

Produsele abia acum incep sa le testez si voi reveni cu siguranta cu pareri. Daca aveti intrebari pentru mine, mi le puteti adresa in casuta de comentarii de jos :D Va pup!

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.