Wishlist primavaratic, prima parte

March 14, 2014

Buna, fetelor!

Ce frumoasa surpriza ne-a putut face vremea! Este soare, deja gandul imi fuge la vacanta de vara si, automat, la noi produse pe lista mea de dorinte. Nu am mai facut pana acum o asemenea postare, dar nici acum nu este prea tarziu, nu?

Ten frumos in orice anotimp
Pentru ca primavara isi intra in drepturi, ma gandesc ca ar trebui sa luam masuri mai serioase pentru a ne proteja tenul de razele soarelui care deja este destul de fierbinte, astfel ca prima mea propunere este o crema de fata cu SPF incepand de la 20 (nu mai mic). La acest capitol, imi voi cumpara cu siguranta una din urmatoarele creme, mai ales ca preferata mea de la Olay este pe terminate si parca as incerca ceva nou.
La Roche Posay Crema intensiv hidratanta cu SPF 20 si Acid Hialuronic pentru o hidratare de lunga durata. De ce tocmai aceasta? Pentru ca hidratare si pentru ca SPF. Este important sa ne hidratam tenul in orice anotimp, iar acum ca primavara isi intra serios in drepturi ne dorim toate sa ne bucuram de soare fara sa regretam mai tarziu.
In ultimii ani, am incercat cateva din produsele La Roche Posay si m-am indragostit iremediabil de un gel de curatare de la ei, caruia ii voi face un review separat. Creme de fata nu am incercat, dar odata ce vezi ca un produs e bun, ca al doilea e si el bun, automat te tenteaza sa incerci tot mai multe produse.
O a doua crema care se afla pe wishlist-ul meu primavaratic este Avene Hydrance Optimale, cu SPF 20. Presimt ca va fi o lupta dura cea dintre La Roche Posay si Avene pentru ca ambele branduri imi plac la nebunie si deja imi e greu sa aleg intre ele! Cu toate acestea, cred ca daca nu ma decid asupra uneia, le iau si le incerc pe amandoua pe rand...hehe :)

Par matasos si stralucitor
Bineinteles, pasiunea mea pentru par ma regaseste in orice anotimp. Incepand cu aceasta primavara sunt decisa sa investesc mai mult in parul meu, sa investesc mai ales in produse de calitate ca prea mult a avut bietul par de suferit. Imi voi cumpara cu siguranta urmatoarele produse, pe care le-am ales dupa multe cercetari pe internet si care presimt ca vor face ravagii in baia mea!

Nu cred ca masca asta mai are nevoie de prezentari and I want it badly. Asa de rau, ca o sa o am musai cat mai curand :D Cred ca masca asta va fi salvarea parului meu, ca il va hidrata si-l va hrani asa cum eu nu am stiut sa o fac. O sa fac, daca va fi nevoie, un sacrificiu financiar si tot mi-o iau. Si promit sa revin cu un review!

Si bineinteles faimosul Moroccanoil, la care tanjesc de mai bine de un an. Sa fie produsul, sa fie reputatia lui, sa fie reclama creata in jurul lui...nu stiu, dar mi-l doresc! Badly! Asta pentru cine nu stie ce cadouri sa ia :))

Pentru mai multe exemple de supar-masti si super-uleiuri, vizitati sectiunea de produse de ingrijire a parului disponibile pe site-ul celor de la aoro.ro.

Pentru oferte si reduceri speciale, puteti vizita sectiunea lichidare de stoc.

Aceasta ar fi prima parte a wishlist-ului primavaratic, urmand ca in saptamanile urmatoare sa fac si partea a doua, cu produse pentru corp. Sper din suflet ca aceasta primavara sa fie asa de frumoasa cum mi-o imaginez :)

Sunt curioasa sa aflu detalii si despre wishlist-urile voastre! Iar daca ati folosit din produsele enumerate de mine, astept cu entuziasm opiniile voastre! :)

Primavara minunata!


Find me on
Facebook || Twitter || Pinterest  || Tumblr || Instagram

You Might Also Like

1 comments

  1. MMM ce de bunatati ai ales sa ne prezinti:p
    Imi plac foarte mult produsele La Roche Posay si Avene!
    Ai dreptate este foarte greu sa te decizi dintre ele pentru ca fiecare in parte isi face treaba si efectul dorit<3
    Pupici :*

    Te astept si pe blogul meu !
    http://yarina26yarina.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.