What's new on my dressing table (VI)

February 01, 2014

Produsele noi pe care le testez de cateva saptamani sunt, cel mai probabil, printre cele mai bune descoperiri ale mele. Dupa episodul cu masca Vivanatura, am fost muuuuult mai precauta in ceea ce priveste sanatatea tenului meu. Atat de precauta, ca mi-am luat BB Cream de la Essence si m-am trezit cu ditamai "bubu" pe fata, care mi-a trecut dupa mai bine de o saptamana, mult exfoliant Avene si Brevoxyl crema. Epic.L-am aruncat direct in cosul de gunoi si m-am reorientat. De data asta bine :D 
BB Cream-ul Bioderma Sensibio AR este ... pur si simplu de vis. Nu m-am omorat niciodata dupa BB Cream-uri, dar acum chiar nu ma pot abtine. Are o acoperire medie, o culoare mai degraba facuta pentru tenurile bronzate, dar mie imi place mult. Nu-s bronzata deloc, dar parca as fi atunci cand il port :D E hidratant, lejer, are SPF 30, e testinat tenului sensibil si costa vreo 50 de lei, dar merita. Va zic eu sigur ca merita. Zilele urmatoare va arat si cum arata pe ten, mai ales ca in perioada asta m-am tinut de mastile Chantelle, de crema hidratanta si de exfoliantul Avene cu religiozitate asa ca tenul meu arata foarte bine (adica n-am cosuri si nici zone uscate).
Cremuta Nivea e descoperirea secolului pentru mine. N-as fi zis niciodata ca o crema care costa 7 lei o sa fie la loc de cinste pe masuta mea de toaleta si mai ales ca e Nivea...nu am nimic cu brandul Nivea, insa nu m-am inteles niciodata cu cremele lor de fata.
Dupa ce am avut in maini "cel mai bine pastrat secret al secolului"  - atentie, crema La Mer, aia scumpa de o folosesc vedetele din afara tarii, are la baza aceleasi ingrediente cu aceasta cremuta Nivea, m-am decis. O incerc si ce o fi o fi. M-am inarmat cu masti Chantelle, pentru dupa presupusul dezastru si am folosit-o. O seara, doua seri...trei seri. Apoi am analizat...ten hidratat yep, ten neted ca de bebelin yep, cosulete noi nu...crema asta-i faina. 
 Masuta mea de toaleta in sine a suferit modificari. De fapt toata camera mea. Pe scurt, ta-daaa... si mai pe scurt, mi-am mutat-o si am mai redecorat-o. Suportul pentru pentru pensule l-am luat din Kaufland cu 20 de lei si mi se pare foarte potrivit cu "aglomeratia" de pe masuta.
 Pudra Flormar am luat-o ca sa ma "bronzez" dimineata inainte de lucru. Nu e vorba ca BB Cream-ul Bioderma nu imi ofera look-ul bronzat care imi place la nebunie, dar un pic de pudra Flormar nu strica si in plus arata mortal pe ten. E mata si nu mi-a provocat probleme. Am nuanta 194 si am luat-o cu vreo 12-13 lei.
 Deci niciodata nu imi mai cumpar demachiant crema. Nu acum ca am testat si tot testat ape micelare pentru demachierea tenului. Nu stiu daca se cuvine sa o compar cu cea de la Bioderma, dar mie imi plac mult amandoua. Diferenta? Pretul si cantitatea. Cea de la Garnier are 400 ml si costa doar 23 lei...cea de la Bioderma...cred ca stiti deja.
Si za ring...nu, nu  e de logodna, dar e mortal nu? 

Urmeaza sa fac si review produselor de mai sus, pentru ca toate merita investitia.

Voi ai incercat vreunul din ele?
Ce v-ar tenta?

Weekend minunat  

You Might Also Like

6 comments

  1. Cum asa???Crema de la Nivea are aceleasi ingrediente cu ingrata de scumpa Creme de la Mer?????Tare...daca-i asa mi-o iau si eu...scuze pt "anonim", sunt in perioada de mutare de blog...

    ReplyDelete
  2. Stai linistita, o poti incerca sa vezi daca-ti prieste :)

    ReplyDelete
  3. Vai ce bine arata suportul de pensule <3!

    ReplyDelete
  4. Si eu sunt innebunita dupa apa micelara si nu as mai suporta sa ma demachiez cu altceva :)))) Are o singura nuanta bb cream-ul de la bioderma? Matifiaza pudra de la Flormar? Pupici.

    http://prettyaam.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. Anca, BB Cream-ul are o singura nuanta, dar si asta e destul de inchisa cum spuneam in postare. Pudra de la Flormar matifiaza, dar nu exceleaza aici :) e insa foarte faina si o folosesc zilnic pentru conturul fetei!

    ReplyDelete
  6. Nici nu mai ştiu de când nu mai am un produs Nivea prin preajmă, dar... îţi mulţumesc, mi-ai oferit imboldul de care aveam nevoie! :-)
    Superb inel, deosebit acel suport de pensule! ♥

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.