Giveaway cu cea mai tare perie: Tangle Teezer

November 27, 2013

Gagici,

Va amintiti ca va spuneam eu cat de faina e peria Tangle Teezer? Daca ati ratat postarea, va invit sa o cititi acum, pentru ca am inca una care o pun la bataie pentru voi! Nu e roz ca a mea, dar eu zic ca e draguta si pe mov :)
Daca nu o aveti si vi-o doriti, o puteti castiga in cadrul acestui giveaway daca indepliniti trei reguli simple:

1. Sa ma urmariti prin GFC 
2. Sa ma urmariti pe pagina mea de Facebook - link
3. Sa dati share public acestui giveaway

Sper sa participati in numar cat mai mare, pentru ca aceasta perie e un must-have pentru orice fata! 
Va invit cu drag sa va alaturati acestui concurs, completand formularul de inscriere de mai jos.

Inca ceva:
Giveaway-ul se adreseaza numai fetelor din Romania.
Link-ul de share pe FB trebuie sa fie valid.
Castigatoarea va fi aleasa prin Random.org

Perioada de desfasurare:

27.11.2013 - 18.12.2013

Bafta!
[googleapps domain="docs" dir="forms/d/1UIQFbFRRJQ_LDRmRYLuh8LzYACPeatQOMyukeRRXQ4M/viewform" query="embedded=true" width="760" height="500" /]

You Might Also Like

6 comments

  1. multumim din suflet si spaer sa am putin noroc.

    ReplyDelete
  2. Iubita, se poate sa ma fi inscris de doua ori, prin formularul de mai sus! Nu a fost cu rea intentie, imi cer scuze, am ceva probleme cu netbookul! Multumesc!

    ReplyDelete
  3. Incearca acum, a fost o mica problema cu linkul, intr-adevar

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.