Vintage Snakeskin Necklace

June 27, 2013

Nu știu cum sunteți voi, fetelor, dar eu sunt înnebunită după coliere. Cât mai mari și mai sofisticate, deși pe cele din mini colecție le port destul de rar. Pe acesta l-am primit de la prietenii de pe born pretty store, acum câteva săptămâni și îmi e tare drag. Nu am avut până acum nimic de acest gen, mi se pare atât de diferit și de îndrăzneț. Materialul din care este realizat este de o calitate foarte bună și detaliile sunt perfecte, puteți observa asta și în poze. Am de gând să îl port curând la un eveniment și e posibil să mai revin cu câteva poze după acesta.
Colierul îl puteți găsi pe site-ul born pretty store la prețul de $6.88, shipping-ul pentru comenzi fiind gratuit în toata lumea. De asemenea, pe site puteți găsi o mulțime de alte lucruri frumoase și interesante, mie personal mi-a fost foarte greu să aleg produsele pentru comandă întrucât sunt superbe de-a dreptul toate. 
Nu uitați, pentru orice comandă dată puteți folosi codul PJL91 prin care veți beneficia de 10% reducere!
Vă place colierul? Aveți lucrușoare de la ei?

You Might Also Like

2 comments

  1. Great , i like it <3

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. imi place, am unul daca nu identic, foarte asemanator :)

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.