What's new on my dressing table (II)

April 07, 2013

 Am luat în serios ce vă spuneam aici despre ideea de a ține un memory jar. Mă bucur să văd că se umple de bilețele cu lucruri frumoase, deși de multe din ele uit și nu le scriu întotdeauna. Până acum am nu doar bilețele scrise de mine, ci și bilete la câteva filme care mi-au plăcut și care reflectă seri speciale. 
Exfoliantul chimic Avene Cleanance K (review) l-am luat de aproximativ 2 săptămâni și îi voi face un review în lunile care urmează. Am apelat la Avene pentru că nu știam ce să aleg, l-am găsit la un preț accesibil și eu oricum sunt încântată de produsele Avene. Zic doar atât, deocamdată sunt mulțumită de el! :D
BB cream-ul Avon (review) este preferatul meu dintre toate produsele de machiaj de pe măsuța de toaletă :)) Deși are o acoperire mică (de care nu mă plâng momentan), îmi place la nebunie textura extrem de ușoară și finish-ul luminos. E atât de drăguț și ambalajul că nici nu puteam să-i rezist. Review voi face curând.
Cred că vi s-a întâmplat și vouă să treceți pe lângă cineva sau să stați lângă o persoană al cărei parfum pur și simplu să-l adorați. Cu Zara Black povestea a stat exact așa și restul e....parfum!

Dacă ați încercat vreunul din produsele de mai sus, aștept cu drag opiniile voastre în secțiunea comentarii.
Să aveți o săptămână minunată :*

You Might Also Like

10 comments

  1. n-am incercat nimic din produsele prezentate de tine dar mi-ar place exfoliantul :)

    p.s. as aprecia foarte mult daca mi-ai lasa un comm aici, multumesc.
    http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/04/de-ce-citesc.html#comment-form

    ReplyDelete
  2. Nu am incercat aceste produse si mi-ar placea sa vad review la exfoliant...:) mi-a placut aceasta postare "What's new on my dressing table":)

    ReplyDelete
  3. Si borcanul meu cu biletele se umple, chiar imi place mult ideea.
    Si apropo de parfumul de la Zara, e preferatul meu! Am terminat a doua sticluta si abia astept sa mi-l cumpar din nou <3

    ReplyDelete
  4. Am intalnit la Zara un parfum care miroase aproape identic cu parfumul meu preferat, Michael Kors. Din pacate, rezistenta nu e aceeasi. O tipa de acolo mi-a zis ca majoritatea parfumurilor Zara sunt copii dupa parfumuri mai scumpe.

    ReplyDelete
  5. Iti multumesc pentru vizita :*

    ReplyDelete
  6. Da, nu stiu de ce nu ma surprinde deloc ceea ce-mi spui :D

    ReplyDelete
  7. M-a facut curioasa exfoliantul.
    Astept parerea ta despre el :)

    ReplyDelete
  8. chiar eram curioasa de bb cream-ul de la Avon, nu ma deranjeaza daca are acoperire mica dr sa nu aibe alte defecte

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.