Happy three friends

December 21, 2012

Adevăru-i că în ultima vreme am devenit cam nostalgică, probabil din cauza sărbătorilor. Azi mi-e dor de liceu, de fapt de liceu mi-e dor de când l-am terminat așa că postarea asta o dedic celor cărora le e dor de acele vremuri sau, scurt, le e dor de cineva.
Vreau să vă arăt persoanele alături de care am petrecut cele mai minunate și amuzante clipe în liceu.
Aici eram la studio, pentru pozele de final de clasa a 12-a. Noi ne făceam propriile poze și rău îmi pare că asta nu apare în album. Happy three friends, multe râsete și momente prea-prea-prea amuzante, amintiri de neprețuit.

Eram liceeni și singurele noastre griji erau să trecem cu bine de teze. Acum mai avem puțin și terminăm toți trei facultatea. Cum o fi trecut timpul ăsta așa repede?

Doamne, dor mi-e de liceu și de ei.

Vouă de cine vă e dor? :D

Cu drag,
Carmen


You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.