Jovial(e), de la vesel, voios, bucuros.

July 15, 2012

Mă bucur să văd că intuiția nu m-a înșelat nici de data asta și, așa cum spuneam în postarea de primire a produselor, relația mea cu fondul de ten Joviale este una minunată. Nu mai are nici un sens să spun că este fondul de ten preferat al momentului reușind, subtil dar glorios, să mă facă să-l las puțin deoparte pe Miracle Touch de la Max Factor.



De ce-mi place atât de mult? 

O iau cu începutul, ador ambalajul. Faptul că vine într-un recipient din sticlă, care îmi arată ce cantitate mai am în sticluță, mi se pare nemaipomenit. De pompiță ce să mai zic, tare bună treabă și asta.

Îmi place că nu are parabeni și parfum. Cu mirosul lui m-am obișnuit până la urmă, în prima postare spuneam că îl tolerez cu greu, dar se pare că utilizarea aproape zilnică m-a determinat să mă obișnuiesc cu mirosul. Unde mai pun și faptul că are în componență ulei de jojoba, vitamina E și provitamina B5, în ce cantități - habar n-am - dar or fi și ele pe acolo.

Dar cel mai mult îmi place că este un fond de ten cremos, nu musai fluid, special pentru tenul sensibil, fapt care-mi permite să-l folosesc cum îmi place mie mai mult: amestecat în crema de fată. 

Și acum, îmi place maxim hidratarea pe care o aduce tenului. Un fond de ten care acoperă așa cum acoperă Joviale (acoperire medie-mare) și care mai și hidratează, pai e extraordinar, un răsfăț.

L-am folosit de fiecare dată când m-am machiat, din clipa în care l-am primit, adică cam 5-6 zile din 7. Bineînțeles, în combinație cu crema de față cu SPF și pudra de orez despre care vorbeam aici.

Mi-ar fi plăcut totuși un SPF mai mare, cred ca 15 e puțin la cât de puternice sunt razele solare. Nu că aș sta eu în soare mult, dar ar fi fost minunat un 20, minim.

Per total, este un fond de ten care chiar îmi place. Nuanța mi se potrivește de minune, ba chiar aș putea zice că este un fond de ten care se adaptează tenului. Îl folosesc acum, pe timp de vară, și cu siguranță o să-l folosesc și la iarnă, chiar sunt curioasă cum se va comporta atunci.


Voi l-ați încercat?


You Might Also Like

1 comments

  1. Ma cam tenteaza fondul asta de ten dupa descrierea ta.Te pup! :*

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.