Review: Avon Aqua Youth

November 22, 2011

 

 Acest gel de fata, mai bine zis, pentru ca asta ii este textura, l-am cumparat acum o luna si jumatate-doua, cu aproximatie, si deja am ajuns la fundul borcanelului. Este un gel de fata care poate fi utilizat atat ziua, cat si noaptea.
  Daca la inceput mi s-a parut interesant faptul ca este o crema-gel, textura sa nu m-a convins, ba chiar imi displace total. Patrunde foarte repede in piele si imi simt, instantaneu, tenul hidratat; nu stiu cum s-ar comporta pe un ten cu adevarat uscat, al meu e mixt. Are un miros subtil de nu-stiu-ce, sincer chiar nu stiu, dar are un miros placut. Nu are SPF, lucru deloc bun si-n plus mi se pare ca se consuma extrem de repede.



   Din aceeasi gama folosesc si crema de ochi, pe care o descriu scurt: hidratare medie, nu face fata aplicata  singura (cel putin in cazul meu). Are un miros mult mai discret decat gelul de mai sus, nu lasa o particula grasa pe piele si se absoarbe rapid. Nu mi-a iritat ochii, dar nici nu m-a multumit pe deplin.

   Concluzia mea:  nu o sa recumpar gelul de fata din cauza ca detest textura, iar crema de ochi nu o voi recumpara pentru ca am de gand sa incerc si alte produse pentru ingrijirea zonei ochilor.

    Voi le-ati folosit? Daca da, cum vi s-au parut?

You Might Also Like

0 comments

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.