Avon Extralasting Liquid Foundation

August 04, 2011



Am vazut acest fond de ten pe blogul Laurei, asa cum spuneam, care mi l-a recomandat cu mult drag si acum am inteles de ce era atat de multumita de el.

In primul rand, cred ca se cuvine sa vorbesc despre ambalaj, care este foarte practic. Fondul de ten vine impreuna cu o pompita, care permite dozarea cantitatii de fond de ten dorite.


In al doilea rand, ma incanta foarte mult acoperirea lui. Este, cu siguranta, o acoperire mai mare ca a lui Aerateint Pure (un alt fdt. pe care il detin la momentul actual) si acest lucru m-a bucurat mult, pentru ca uneori e nevoie de mai mult decat un fond de ten usor. Pot spune ca acopera cu succes orice imperfectiune.

                                           

Extralasting este un fond de ten cremos, iarasi un aspect foarte important, pentru ca tenul meu se  impaca mai bine cu Extralasting, care e mai cremos, decat cu Aerateint Pure, care e mai fluid. 
Nuanta pe care am ales-o mi se potriveste perfect: Ivory.

In privinta mirosului nu am ce comenta, nu prea ii simt mirosul, insa in privinta rezistentei va pot spune ca este un fond de ten care rezista la caldura, umiditate, sebum, fara sa apara probleme. Descrierea oficiala spune ca rezista pe ten pana la 18 ore, insa nu l-am tinut atat de mult pe tenul meu si nici nu cred ca va fi cazul sa o fac vreodata.


Aspectul final al tenului este unul natural, deloc incarcat. In concluzie, il iubesc!

Pret: 28 lei

Sper ca am atins toate punctele importante, daca mai aveti alte intrebari mi le puteti adresa cu incredere.

Voi ce parere aveti despre acest fond de ten? L-ai incercat, l-ati incerca?

You Might Also Like

9 comments

  1. ce nuanta ai?my bff a luat o nuanta care pt mine e prea deschisa si nu mi-am putut forma o parere despre el.

    ReplyDelete
  2. Si eu tot Aerateint Pure folosesc acum.. Dar ma gandesc sa-mi cumpar Extralasting pentru toamna ;; Multumim pentru review :**

    ReplyDelete
  3. Am incercat doua fdt de la Avon si m-am lasat pagubasa. Prefer sa investesc intr-un fond de ten bun decat sa arunc banii aiurea. L-am incercat pe cel Calming effects, parca asa ii spunea, avea o acoperire de 2 bani, in plus de aduna ca o pudra pe ten. Si cel cu pensula, sincer nu stiu cum se numeste, dar la fel, se strangea, nu rezista deloc...pur si simplu nu ne potriveam.

    ReplyDelete
  4. si pe mine ma tenteaza acest fond de ten....l-as cumpara pentru toamna o nuanta mai deschisa

    ReplyDelete
  5. Mi se par foarte frumoase nuantele...

    ReplyDelete
  6. Fondul de ten AeraTeint Pure folosit de tine era fond de ten fluid sau cremos? Sunt doua tipuri de fond de ten AeraTeint.

    ReplyDelete
  7. Eu il am in nuanta nude. E putin mai inchisa decat tenul meu dar nu e o problema imi place sa il port vara. Rezista foarte bine :)

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.