The nude look - nr. 1

June 13, 2011

Pentru ca am zis ca o fac, azi va arat primul look al saptamanii. Pentru ziua de luni - azi - examen - emotii - am ales o varianta nude, ca sa nu stau prea mult in oglinda, nu pentru ca nu imi place, ci pentru ca as fi avut mustrari de constiinta apoi ca m-am machiat mai mult timp decat am invatat :) (true). Si iata cu ce isi umple un student "stresat" timpul ...






Am folosit:

  • fond de ten Vichy Aerateint Pure si blush Flormar
  • quad-ul Avon Mocha Latte pentru sprancene 
  • Farmasi True Color Lipstick nuanta 01
  • rimel Maybelline Volum'Express
  • eyeliner Bourjois  Kohl & Contour, Noir Expert printre genele superioare
  • eyeliner lichid Miss Sporty
  • gene false no-name
Tin sa precizez urmatorul lucru: culorile sunt mult mai intense in realitate.

Cam atat, o zi minunata in continuare!

You Might Also Like

7 comments

  1. FRUMOASA CA DE OBICEI!PUPICI!

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos machiajul si iti vine minunat. Pupici!

    ReplyDelete
  3. cum sa ai sprancene asa frumoase?:)

    ReplyDelete
  4. @Dragonfly Accessories: multumesc frumos :)

    @Laura: Asemenea! Te puuuupppp

    @Iulia: Multumesc, Iulia, te pup!

    @Denisa: pai...nu stiu :D

    @A.M: thank you! :*

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.