Review Flormar Cosmetics

February 05, 2011

Salut!
Gata deocamdata cu momentele de ratacire:) Revin azi cu un review a 3 produse Flormar: farduri de pleoape ( quartet ), concealer lichid si pudra compacta.


1. Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow
Dupa machiajul realizat pentru giveaway-ul Cameliei, am ramas fixata pe albastru. De fapt, cat timp am stat la standul Flormar ( cam 30-40 de minute, mult stiu! ), doar in zona cu farduri de culoare albastra am stat:)

Acest quad l-am gasit si in varianta sidefata, insa diferenta dintre cea mai inchisa si a doua cea mai inchisa nuanta nu era prea vizibila...asa ca vanzatoarea a scos din dulapior acest quad, pe care l-am si cumparat in final.
Culorile sunt frumoase, mai ales acel albastru deschis pe care-l ador. Insa nu sunt niste culori puternice, care sa fie vizibile pe pleoape dintr-un strat, doua, hai trei...trebuie insistat cu destul de multa culoare sa se vada.
Exemplu aici, intr-un machiaj simplu si rapid:

Cu toate acestea, ce-mi place foarte mult este faptul ca nu sunt niste farduri prafoase. Ce iei pe pensula si pui pe pleoapa, acolo ramane, n-am patit niciodata sa imi cada. Cea mai folosita culoare a fost albul, nu stiu daca se observa:)
Pret: aproximativ 20 lei, nu am retinut exact.

2. Concealer lichid ( anticearcan )
Acesta este un concealer bunicel ... spun bunicel pentru ca nu ofera chiar acel "perfect coverage" care e mentionat pe ambalaj. Acopera destul de bine, cred ca e mai potrivit persoanelor cu cearcane mai putin vizibile ca ale mele, care sunt de culoare mov, destul de greu de acoperit si mult mai vizibile dupa nopti nedormite sau dupa prea putine ore de somn, pe scurt - din cauza oboselii. Nuanta mi se potriveste si chiar imi place mai mult acest concealer lichid decat cele stick, zonele acoperite cu el sunt fine si parfumate ( are un parfum destul de puternic pentru mine, dar care se pierde pe urma ).
Puteti vedea nuanta aleasa de mine ( 04 ) aici:
 Pret: 17 lei

3. Pretty Compact Powder

Este o pudra compacta buna, dar nu am folosit-o foarte mult din cauza ca.... nuanta e cam inchisa pentru tenul meu, desi in poze nu pare asa inchisa ( si parea asa potrivita atunci ). Stiu, cu fondul de ten si pudra nu e de jucat, trebuie testate pe piele si in lumina naturala, ceea ce eu nu am facut! Dimpotriva, la 7-8 seara eu imi cumparam pudra:)) Asta e, mi-e invatatura de minte.
Una peste alta, imi place aceasta pudra pe care probabil o voi folosi mai mult cand voi fi bronzata:). Totusi, am folosit-o la ochi, peste fondul de ten, vazand acest pont in tutorialele lui Special K . Este fina, finiseaza frumos si are un pret acceptabil: 14 lei.

Atat deocamdata. O sa revin zilele astea cu un alt review, deja programat si niste machiaje.

Va pup!

You Might Also Like

4 comments

  1. sa le folosesti sanatoasa!
    sunt foarte frumoase culorile din quad

    ReplyDelete
  2. Sa le folosesti cu placere!Tie chiar iti sta bine machiata cu albastru! Mie imi place f mult culoarea asta,dar nu imi sta bine deloc cu ea.Din cand in cand trisez si folosesc dermatograf albastru,atunci parca e mai ok in cazul meu.
    Pupici!

    ReplyDelete
  3. Multumesc Andreea! Ai niste ochi caprui asa frumosi, cum sa nu-ti stea bine? Cu o nuanta mai inchisa de albastru chiar te-as vedea:).Te pup!

    ReplyDelete

Copyright © Carmen Bota. Powered by Blogger.